Til dagplejemødre eller jer med små børn i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Den lykkelige

Lille fe skriver:

Uha ja selvf. er du nervøs, sådan er det bare, og lige meget hvor mange der siger slap nu af, det er jo gået med så mange andre børn, så tænker man JA JA men alle de andre børn er jo ikke mit barn

men det skal nok gå det hele, som min dp sagde, i starter køre jeg barnets rutiner, men så når det er kørt godt ind, så begynder jeg i det små, at ændre disse rutiner til mine runtiner

Ps. jeg forstår godt dine bekymringer, har dem selv nu hvor min datter snart skal starte i børnehave

Ja du har så meget ret!!
det er mit første barn og jeg synes bare verden er så uretfærdig at jeg ikke bare kan gå hjemme med hende for altid  Og er allerede nu ked af at dp moderen kommer til at være meget mere sammen med hende end jeg jo  men altså sådan er det jo.. men lige nu synes jeg bare det er så hårdt og der er endda stadig 9 uger igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

trisse

Hej..Min datter Laura sov indtil hun startede i dagpleje kin ca 45 min af gangen to gange. Jeg var også vildt nærvøs for om ikke dagplejemor bare ville synes at Laura var ortegæs de når hun så ikke fik længere pause.. Laura startede i dagpleje da hun blev 10 mdr. Og der fik ikke engang 2 uger, så sov hun så 3 timer af gangen en gang midt på dagen. Så skulle jeg også bare lige lære hende det herhjemme.. Smiler. Det skal nok gå.. Og selvfølgelig er der plads til dem alle. dagplejemor indretter sig bare på hvem der sover længt osv, så bliver han eller hun puttet først og så bliver den der sover mindst puttet sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.