Til dagplejemødre eller jer med små børn i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Den lykkelige

Hvordan og hvor længe sover jeres barn på ca 1 år i dagplejen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Kay

nu arbejder jeg i en vuggestue og er ikke dp'er... men de børn vi har på 1 år... (og alle andre) får lov at sove når de er trætte...

alle dem vi har på 1 år sover som oftest 2 lure... og tidspunktet afhænger af når de er trætte... det er meget forskelligt hvor længe... vi har iøjeblikket en der sover 2 timer af gangen og 1 der sover 40 min. af gangen... begge 2 lure... så det er meget afhængig af barnet hos os

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

Kay skriver:

nu arbejder jeg i en vuggestue og er ikke dp'er... men de børn vi har på 1 år... (og alle andre) får lov at sove når de er trætte...

alle dem vi har på 1 år sover som oftest 2 lure... og tidspunktet afhænger af når de er trætte... det er meget forskelligt hvor længe... vi har iøjeblikket en der sover 2 timer af gangen og 1 der sover 40 min. af gangen... begge 2 lure... så det er meget afhængig af barnet hos os

Nå ok.. tusind tak..
Min datter sover nemlig kun 40 min af gangen og vågner så og er vildt træt.. men jeg kan bare IKKE få hende til at sove længere af gangen.. har prøvet i snart 8 måneder  
Men tænker bare meget på om der er plads til en "som hende".. hun skal starte om 9 uger nemlig..

Anmeld

22. oktober 2011

Klumpe-dumpe

da min datter var omkring 1 år, sov hun en morgenlur på en lille times tid. Det var fra ca. kl. 830-930, og grunden til det ikke var længere, var så der også var mulighed for at komme på tur. (eller bare ud af huset med den store)

og middagslur var fra ca. 12.15-1230 og så frem til omkring kl. 15.00.

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

Lille fe skriver:

da min datter var omkring 1 år, sov hun en morgenlur på en lille times tid. Det var fra ca. kl. 830-930, og grunden til det ikke var længere, var så der også var mulighed for at komme på tur. (eller bare ud af huset med den store)

og middagslur var fra ca. 12.15-1230 og så frem til omkring kl. 15.00.

Ok tusind tak.. min datter har også tit brug for en lille lur kl 9 ca.. men tænkte bare om der er mulighed for det.. for hun tager mange små lure.. ca 3 på 40 min.. ville så gerne have hun to 2 på halvanden time i stedet  for hun er vildt træt nemlig..

Anmeld

22. oktober 2011

LinLin

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. tusind tak..
Min datter sover nemlig kun 40 min af gangen og vågner så og er vildt træt.. men jeg kan bare IKKE få hende til at sove længere af gangen.. har prøvet i snart 8 måneder  
Men tænker bare meget på om der er plads til en "som hende".. hun skal starte om 9 uger nemlig..

HVis der ikke er det ville jeg skifte dagplejer

Arbejder i vuggestue og har selv Adam på 13 mdr. Adam sover een gang nu: 1½-2 timer "til middag". Men der hvor jeg arbejder har vi en dreng der er en uge yngre: han sover to gange 1½-2 timer! Det er virkeligt forskelligt hvor meget søvn børn har brug for - og hvornår på dagen

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. tusind tak..

hos et sted som os er der... men jeg ved det ikke er alle steder... ved at der er vuggestuer hvor børnene kun får lov at sove 1 gang og det er til middag... og så må de bare være trætte... og det sys jeg bare er så synd...

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

Kay skriver:

hos et sted som os er der... men jeg ved det ikke er alle steder... ved at der er vuggestuer hvor børnene kun får lov at sove 1 gang og det er til middag... og så må de bare være trætte... og det sys jeg bare er så synd...

Ja synes jeg også.. og min datter er meget tung at danse med nogen gange.. så tænker bare hvis hun så også er træt

Anmeld

22. oktober 2011

LinLin

Kay skriver:

ej! hvor synd Har jeg heldigvis ikke kendskab til!

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

DAs mor skriver:

HVis der ikke er det ville jeg skifte dagplejer

Arbejder i vuggestue og har selv Adam på 13 mdr. Adam sover een gang nu: 1½-2 timer "til middag". Men der hvor jeg arbejder har vi en dreng der er en uge yngre: han sover to gange 1½-2 timer! Det er virkeligt forskelligt hvor meget søvn børn har brug for - og hvornår på dagen

Ja ok.. tak.. Men tænkte så bare om der blev taget højde for de forskellige behov..  men ja burde der jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.