Den lykkelige skriver:
Ok tusind tak.. min datter har også tit brug for en lille lur kl 9 ca.. men tænkte bare om der er mulighed for det.. for hun tager mange små lure.. ca 3 på 40 min.. ville så gerne have hun to 2 på halvanden time i stedet
for hun er vildt træt nemlig..
altså i min datters dp var og er der plads til morgenlur, min datter havde/har et stort behpv før søvn, og der var forståelsen stor. og er der en "lille" (hun bliver 2 til feb) hun får til tider også stadig en morgenlur, men dpérne er så småt begyndt at vænne hende fra den nu. Men er hun meget træt får hun den selvf. stadigvæk. -og det samme galt min datter da hun var den alder.
Men selvf. skal der også være plads til at de "store" får lov at komme ud af huset.
Du kan ikke helt samligne med hvad de gør i en vuggestue, for der kan en eller to "gokker" jo gå på tur, mens der er andre hjemme ved de sovende børn.
Men når det er sagt, tror jeg slet ikke du skal bekymre dig så meget om det (taler af erffaring her ;) for de kære små tilpasser sig meget hurtigt rutineren der er hos dpern. :)
Anmeld