Pyhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

DK

Rødhætte skriver:

Hvor er han sej.. Sikke en fart han har på i sin udvikling. Sjovt du nævner det med at være brandmand. Herhjemme glæder jeg mig til William kan komme fremad, men ved også godt at det kommer til at kræve noget mere som mor og far

Jep! Brandmand er lige hvad man er! Det er også fordi det så lige er det hele på een gang. Men sådan er det vist bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Janni.

piadas skriver:

Jeps, onde mødre - det er os!

Det giver jo bare dobbeltarbejde, hvis de først skal lære at sige mam og bagefter mad! Vi forvirrer jo bare vores unger!

Jamen så vil jeg være med i gruppen af de onde mødre, her hedder det nemlig også MAD og ikke mam mam 

Anmeld

24. oktober 2011

DK

Han er da bare super sej, og hold da op han vil frem i verden. Det er da mega flot at han allerede kan de ting. Men ja, så bliver tilværelsen lidt hårdere indtil deres hjerne også følger med, så de kan forstå hvad de må og ikke må.

Men stor stor dreng. Så flot.

Har det så givet mere ro idag at han har været i vuggestue?

Og går det fremad med opgaveskrivningen?

AG

Ahh det har været skønt at have nogle timer herhjemme i helt ro! Men så savnede jeg ham efter frokost igen og hentede ham tidligt  Han var super glad da han blev hentet og sad som sædvandligt som en af de sidste og skovlede eftermiddagsmadder ind.

Det går stille og roligt fremad med specialt (læs stille...). Men i morgen skal jeg op og hente en bog jeg har bestilt (den kommenterede lov) og så er det vist nok igang!

Men ja, han har meget fart på. Men Mikkel gik også da han var 9 mdr. men det håber jeg nu ikke Richard gør. Han bliver jo 9 mdr. i overmorgen. Han er bare slet ikke klar inden i hans lille hoved til at gå. Eller det mener jeg i alt fald ikke,  nu må vi jo se hvad han synes.

Anmeld

24. oktober 2011

DK

Maria-s skriver:

Det ku så lige være MIG der havde skrevet det der! Bare at det er tænderne ved siden af de øverste fortænder jeg tror der rumstere.... Men beroligende at vide, at Noah ikke er den eneste derfor tiden giver sine forældre grå hår over alt hans pylren, skrig og skrål. (PS: Noah har jo besluttet de sidste 3 dage at man ikke længere sover eftermiddagslur, KUN formiddags/middags-lur. Tror NOK lige moren her føler der pludselig er meget mindre tid til at nå alle dagens gøremål, uden søn der hele tiden skal hives væk fra noget, fjernes fra trapperne (som han jo kravler op ad??), underholdes ellers underholdes fordi han er pylret/ sur/ ked over mor ikke lige er at se).

Ejjj det er bare så opslidende, ikke? Altså hvor bliver man bare træt i hovedet af en konstant underlægningsmusik af hyl, piveri og skrigen... SUK.

Du får en kæmpe krammer fra mig! Allerede med lidt mere overskud over en Richard der indtil nu ikke har grædt her i eftermiddag og glad og fro blev lagt ind og sove for 20 min siden!

(GULP! Måske han bare har røvkedet sig herhjemme i ferien? Arhhh vel?)

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Det er sikkert det. Det gør bare ondt at få tænder. Hvis han er meget generet af det, og du ved det er det (lilla gummer, hænderne derinde hele tiden, han vil ikke have sutten osv) så kan du jo give ham lidt panodil junior. Det har Richard fået et par gange når det har været helt slemt (els. den dag tandkødet blødte og han slet ikke ville spise eller sove). Det hjælper bare så meget!

Han har tre tænder nu - gav ham panodiljunior da han skulle sove til nat, men han nægtede at sove, til sidst sov han inde ved mig og det hjalp af en eller anden grund..

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Ahh det har været skønt at have nogle timer herhjemme i helt ro! Men så savnede jeg ham efter frokost igen og hentede ham tidligt  Han var super glad da han blev hentet og sad som sædvandligt som en af de sidste og skovlede eftermiddagsmadder ind.

Det går stille og roligt fremad med specialt (læs stille...). Men i morgen skal jeg op og hente en bog jeg har bestilt (den kommenterede lov) og så er det vist nok igang!

Men ja, han har meget fart på. Men Mikkel gik også da han var 9 mdr. men det håber jeg nu ikke Richard gør. Han bliver jo 9 mdr. i overmorgen. Han er bare slet ikke klar inden i hans lille hoved til at gå. Eller det mener jeg i alt fald ikke,  nu må vi jo se hvad han synes.

Ihh så bliver det i morgen du kommer til Århus, og jeg skal til frokost med en veninde og ud på skejby til et tjek halv fem.. øv øv øv

Anmeld

25. oktober 2011

DK

Jaaa det er ærgerligt. Søren og jeg tager i retten her til formiddag og kigger. Der begynder en sag om noget advokatansvar kl. 9 som vi tager op og kigger lidt på. Jeg vidste jo godt at du ikke kunne lege

Ejjj hvordan ser det ud for dig i næste uge?

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Jaaa det er ærgerligt. Søren og jeg tager i retten her til formiddag og kigger. Der begynder en sag om noget advokatansvar kl. 9 som vi tager op og kigger lidt på. Jeg vidste jo godt at du ikke kunne lege

Lyder spændende med en tur i retten, det må jeg høre om. Jeg skal ikke noget tirsdag og onsdag.. men forstår godt hvis du har travlt med cp + specialet. Vi ses jo heldigvis uanset hvad fredag. Har fået eksamensdatoer, og satser på at skulle op 24. el 26. jan. Knus

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

NB: du skal op den 4. jan!

Anmeld

25. oktober 2011

DK

Sofia skriver:

NB: du skal op den 4. jan!

Whaaat? 4 januar?? Ejjjjj det er ledt! Årrhhhh jeg giiider ikke at læse hele julen. Ejjjjj det er synd for mig. ØØV! Ejjj LEDT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.