Pyhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

DK

Sikke en uge!

Richard har den sidste uge lært:

Selv at sætte sig op fra kravle-stilling.

Lært at kravle på alle 4, altså "korrekt" og ikke kun mave-møv

Fået de to fortænder i overmunden

Begyndt at gå fra ting til ting i stuen (stol-sofa-bord osv)

Han har været MEEEGA pylret. Han har fået panodil flere gange da han bare har haft så mega ondt pga tænderne. Hans tandkød blødte! Han har hylet og pevet og samtidig gået/kravlet rundt overalt og undersøgt ting. Jebus. Jeg er udmattet! Plus at han igen og igen sætter sig op inde under stole/sofabordet hvor hans hoved så ikke kan være i opretsiddende stilling, og så hyyyyler han. Igen.

Derudover går han nu med gåvognen (i ved, sådan en Brio-lignende vogn ting). Han rejser sig selv op ad den og går afsted og står så og skriger rasende når den ikke kan køre længere pga den er kørt ind i stole/sofaen/endevæggen.

Er det meget forkert at sige at man lidt glæder sig til at efterårsferien er slut og han skal tilbage i vuggeren et par timer om dagen? Jeg føler jeg har været en brandmand hele ugen, der bare har løbet rundt efter sirenen og reddet små ulykker konstant!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Janni.

Forstår dig sagtens. Elsker dit udtryk med brandmanden, det siger jo alt! 

Godt ferien snart er forbi. 

Anmeld

22. oktober 2011

_-Kathrine-_

Hvor er han bare mega sej men kan godt forstå du trænger til lidt ro nu

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Altså, sådan har jeg aldrig haft det før. Men både tænder-pyl og udviklingsspring oven i hinanden det har bare været... pyhhh

Men dejligt i ikke synes jeg er helt tosset! Jeg kommer garanteret til at hade at aflevere ham mandag, he he

Anmeld

22. oktober 2011

AnneBJ

Haha lille mand da! Det er da også noget af et program han har haft for ferien!

Nej, man må gerne glæde sig til  de skal af sted igen!! 

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

Det lyder SÅ meget som her!

Ida har også fået to tænder - dog er det de små fortænder foroven og ikke de store, så her arbejder vi på vampyr-looket i anledning af Halloween!

Hun har også lært at kravle rigtigt - hun møvede, da efterårsferien startede, men nu her hun overalt, fordi hun har lært at kravle rigtigt. Hun kan også sætte sig op fra kravlestilling og modsat + hun rejser sig op, der hvor hun kan komme til det. Skru lige ned for tempoet, tak lille dame! Mor her synes det går lige lovlig hurtigt nu... Hun går dog ikke med støtte endnu lige som Richard, men det kommer jo nok snart, nu når hun har fundet ud af, at hun kan det andet.

Derudover siger hun mam mam mam mam, når hun er sulten. Hvor Søren har hun det fra? Jeg har aldrig kaldt mad for mam mam, for hun kan jo lige så godt lære fra starten, at mad hedder mad og ikke mam mam.

Men jeg har det lige som dig - jeg føler heller ikke, jeg har haft rigtig ro, for man bliver bare nødt til at holde øje med hende hele tiden!

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

DK skriver:

Sikke en uge!

Richard har den sidste uge lært:

Selv at sætte sig op fra kravle-stilling.

Lært at kravle på alle 4, altså "korrekt" og ikke kun mave-møv

Fået de to fortænder i overmunden

Begyndt at gå fra ting til ting i stuen (stol-sofa-bord osv)

Han har været MEEEGA pylret. Han har fået panodil flere gange da han bare har haft så mega ondt pga tænderne. Hans tandkød blødte! Han har hylet og pevet og samtidig gået/kravlet rundt overalt og undersøgt ting. Jebus. Jeg er udmattet! Plus at han igen og igen sætter sig op inde under stole/sofabordet hvor hans hoved så ikke kan være i opretsiddende stilling, og så hyyyyler han. Igen.

Derudover går han nu med gåvognen (i ved, sådan en Brio-lignende vogn ting). Han rejser sig selv op ad den og går afsted og står så og skriger rasende når den ikke kan køre længere pga den er kørt ind i stole/sofaen/endevæggen.

Er det meget forkert at sige at man lidt glæder sig til at efterårsferien er slut og han skal tilbage i vuggeren et par timer om dagen? Jeg føler jeg har været en brandmand hele ugen, der bare har løbet rundt efter sirenen og reddet små ulykker konstant!

Jeg kan simpelthen slet ikke komme mig over hvor stor og dygtig han er blevet! Jamen hvor er det vildt, altså! Kan god følge dig lidt. Laurits rejser sig også op af alting, men får kun sat sig ned ca halvdelen af gangene - resten af tiden vælter eller glider han. Så var det da nemmere da han bare møvede og altså godt selv kunne komme fra a til b men hvor det indvolverede knapt så meget skrig og skrål. Men det lyder da også helt umenneskeligt urimeligt med så dumme tænder

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

piadas skriver:

Det lyder SÅ meget som her!

Ida har også fået to tænder - dog er det de små fortænder foroven og ikke de store, så her arbejder vi på vampyr-looket i anledning af Halloween!

Hun har også lært at kravle rigtigt - hun møvede, da efterårsferien startede, men nu her hun overalt, fordi hun har lært at kravle rigtigt. Hun kan også sætte sig op fra kravlestilling og modsat + hun rejser sig op, der hvor hun kan komme til det. Skru lige ned for tempoet, tak lille dame! Mor her synes det går lige lovlig hurtigt nu... Hun går dog ikke med støtte endnu lige som Richard, men det kommer jo nok snart, nu når hun har fundet ud af, at hun kan det andet.

Derudover siger hun mam mam mam mam, når hun er sulten. Hvor Søren har hun det fra? Jeg har aldrig kaldt mad for mam mam, for hun kan jo lige så godt lære fra starten, at mad hedder mad og ikke mam mam.

Men jeg har det lige som dig - jeg føler heller ikke, jeg har haft rigtig ro, for man bliver bare nødt til at holde øje med hende hele tiden!

Seeeeejt Ida! Meget smart at hun selv kan sige til. Det er altså skønt at man har lidt fornemmelse af at kommunikationen går begge veje

Anmeld

22. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Tak!! ALLE kigger på mig, som om jeg er ond, og ikke kan lide mit barn, når jeg roligt retter dem og siger: "Ja, Felix skal have MAD nu".. 

"Jaaaah, du skal have mam-mam; dikke dikke dik!"

"Se her Felix, så er MAD"... christ altså...!

Men så lider han trods alt ikke alene, Ida har også en ond mor! 

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Tak!! ALLE kigger på mig, som om jeg er ond, og ikke kan lide mit barn, når jeg roligt retter dem og siger: "Ja, Felix skal have MAD nu".. 

"Jaaaah, du skal have mam-mam; dikke dikke dik!"

"Se her Felix, så er MAD"... christ altså...!

Men så lider han trods alt ikke alene, Ida har også en ond mor! 

Jeps, onde mødre - det er os!

Det giver jo bare dobbeltarbejde, hvis de først skal lære at sige mam og bagefter mad! Vi forvirrer jo bare vores unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.