Pyhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

piadas

Mettemus skriver:

Seeeeejt Ida! Meget smart at hun selv kan sige til. Det er altså skønt at man har lidt fornemmelse af at kommunikationen går begge veje

Ja, det er faktisk dejligt! Hun siger det kun, når det er ved at være spisetid, og jeg måske i forvejen ved, at nu kan jeg vist ikke strække den længere, før hun dør af sult. Så det må være det, det betyder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Mettemus

piadas skriver:

Ja, det er faktisk dejligt! Hun siger det kun, når det er ved at være spisetid, og jeg måske i forvejen ved, at nu kan jeg vist ikke strække den længere, før hun dør af sult. Så det må være det, det betyder!

Mam mam mam mam = jeg dør, jeg dør, jeg døøør af sult hvis du ikke hitter med maden NU!

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

Mettemus skriver:

Mam mam mam mam = jeg dør, jeg dør, jeg døøør af sult hvis du ikke hitter med maden NU!

Anmeld

22. oktober 2011

CA

Ih det går så stærkt! Så dygtig han er! Kan næsten se sveden på din pande for mig

De er så seje! Johannes laver også konstant ulykker og bruger alt som gåvogn! 

Anmeld

23. oktober 2011

Sofia

Pyyyh altså.. Det er lidt det samme herhjemme, Alfred skriger SKRIGER skriger. Han ahr fået en eller to tænder i undermunden, og jeg tror det må være det. Ellers forstår jeg det ikke. Han vågner og skriger hysterisk om natten. Og vi har jo ellers aldrig problemer med at lægge ham i seng om aftenen men det skal jeg da love for vi har nu. Han nægter at falde i søvn og vil kun skrige. Håber det bliver bedre snart, både med Richard og Alfred!

Anmeld

23. oktober 2011

Rødhætte

DK skriver:

Sikke en uge!

Richard har den sidste uge lært:

Selv at sætte sig op fra kravle-stilling.

Lært at kravle på alle 4, altså "korrekt" og ikke kun mave-møv

Fået de to fortænder i overmunden

Begyndt at gå fra ting til ting i stuen (stol-sofa-bord osv)

Han har været MEEEGA pylret. Han har fået panodil flere gange da han bare har haft så mega ondt pga tænderne. Hans tandkød blødte! Han har hylet og pevet og samtidig gået/kravlet rundt overalt og undersøgt ting. Jebus. Jeg er udmattet! Plus at han igen og igen sætter sig op inde under stole/sofabordet hvor hans hoved så ikke kan være i opretsiddende stilling, og så hyyyyler han. Igen.

Derudover går han nu med gåvognen (i ved, sådan en Brio-lignende vogn ting). Han rejser sig selv op ad den og går afsted og står så og skriger rasende når den ikke kan køre længere pga den er kørt ind i stole/sofaen/endevæggen.

Er det meget forkert at sige at man lidt glæder sig til at efterårsferien er slut og han skal tilbage i vuggeren et par timer om dagen? Jeg føler jeg har været en brandmand hele ugen, der bare har løbet rundt efter sirenen og reddet små ulykker konstant!

Hvor er han sej.. Sikke en fart han har på i sin udvikling. Sjovt du nævner det med at være brandmand. Herhjemme glæder jeg mig til William kan komme fremad, men ved også godt at det kommer til at kræve noget mere som mor og far

Anmeld

24. oktober 2011

Marco2

Han er da bare super sej, og hold da op han vil frem i verden. Det er da mega flot at han allerede kan de ting. Men ja, så bliver tilværelsen lidt hårdere indtil deres hjerne også følger med, så de kan forstå hvad de må og ikke må.

Men stor stor dreng. Så flot.

Har det så givet mere ro idag at han har været i vuggestue?

Og går det fremad med opgaveskrivningen?

AG

Anmeld

24. oktober 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Pyyyh altså.. Det er lidt det samme herhjemme, Alfred skriger SKRIGER skriger. Han ahr fået en eller to tænder i undermunden, og jeg tror det må være det. Ellers forstår jeg det ikke. Han vågner og skriger hysterisk om natten. Og vi har jo ellers aldrig problemer med at lægge ham i seng om aftenen men det skal jeg da love for vi har nu. Han nægter at falde i søvn og vil kun skrige. Håber det bliver bedre snart, både med Richard og Alfred!

Det ku så lige være MIG der havde skrevet det der! Bare at det er tænderne ved siden af de øverste fortænder jeg tror der rumstere.... Men beroligende at vide, at Noah ikke er den eneste derfor tiden giver sine forældre grå hår over alt hans pylren, skrig og skrål. (PS: Noah har jo besluttet de sidste 3 dage at man ikke længere sover eftermiddagslur, KUN formiddags/middags-lur. Tror NOK lige moren her føler der pludselig er meget mindre tid til at nå alle dagens gøremål, uden søn der hele tiden skal hives væk fra noget, fjernes fra trapperne (som han jo kravler op ad??), underholdes ellers underholdes fordi han er pylret/ sur/ ked over mor ikke lige er at se).

Anmeld

24. oktober 2011

DK

Carina87 skriver:

Ih det går så stærkt! Så dygtig han er! Kan næsten se sveden på din pande for mig

De er så seje! Johannes laver også konstant ulykker og bruger alt som gåvogn! 

Det er så uforståeligt at de er på to ben nu! Hvor blev babyerne af?

Anmeld

24. oktober 2011

DK

Sofia skriver:

Det er sikkert det. Det gør bare ondt at få tænder. Hvis han er meget generet af det, og du ved det er det (lilla gummer, hænderne derinde hele tiden, han vil ikke have sutten osv) så kan du jo give ham lidt panodil junior. Det har Richard fået et par gange når det har været helt slemt (els. den dag tandkødet blødte og han slet ikke ville spise eller sove). Det hjælper bare så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.