Virkelig fortvivlet !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

baby012

Jeg syns at du skal vente ihvertfald i to uger endnu inden du tester, mange incl. mig selv kunne ikke se noget på testen før jeg var 5 uger henne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Camillaskruk

Okay... puha, så må jeg vil få mig nogle flere hobbys, så jeg kan distrahere mig selv, men tvivler på det virker

Anmeld

23. oktober 2011

christina92

Camillaskruk skriver:

Ved slet ikke hvor jeg skal starte.. Men min kæreste og jeg besluttede os, for at prøve at blive gravide og det er nu kun 2 uger siden vi gjorde det første gang uden beskyttelse.

mit problem er, at vi besluttede os for at tage det som det kom. så jeg har ikke taget en ægløsninstest, OG jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde mens, ergo jeg ved ikke hvornår jeg skulle ha den, og dermed hvornår jeg kan teste..

Nogen der har nogen gode råd ?! vi har læst en masse om ulemperne ved at teste for tidligt, så aner ikke hvad jeg skal gøre, plus JEG ER VILDT UTÅLMODIG

Vi kører også på første forsøg, og skal teste omkring d. 26. og er også bare VIIILD utålmodig. Tiden går så langsomt, og som du selv siger lige pludselig opføre kroppen sig bare virkelig mærkelig.

Har niv i maven, kvalme, og hovedpine, men aner heller ikke endnu om det bare er fis og narrestreger fra kroppens side.

Men jeg krydser ihvertfald fingre for dig

Anmeld

23. oktober 2011

Camillaskruk

Hvor spændene krydser fingre for jer ja der er 20 dage endnu til jeg er helt sikker på jeg er gået nok over tid til vi kan teste :/ laaang vej endnu :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.