Virkelig fortvivlet !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Camillaskruk

Ved slet ikke hvor jeg skal starte.. Men min kæreste og jeg besluttede os, for at prøve at blive gravide og det er nu kun 2 uger siden vi gjorde det første gang uden beskyttelse.

mit problem er, at vi besluttede os for at tage det som det kom. så jeg har ikke taget en ægløsninstest, OG jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde mens, ergo jeg ved ikke hvornår jeg skulle ha den, og dermed hvornår jeg kan teste..

Nogen der har nogen gode råd ?! vi har læst en masse om ulemperne ved at teste for tidligt, så aner ikke hvad jeg skal gøre, plus JEG ER VILDT UTÅLMODIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

NJN

Jeg syntes du skal vente og godt stykke tid, så du er sikker på du er over tid, hvis ikke den er dukket op.. Eller til du kan mærke noget på din krop.. Jeg vidste heller ikke hvornår jeg skulle have min mens, så jeg testede da jeg kunne mærke forandringer i min krop, og den var positiv.

Anmeld

22. oktober 2011

Camillaskruk

Det har vi også snakket om at gøre

men det eneste jeg har bemærket er at jeg skal tisse hele tiden, men igen det kan jo være så meget andet også..

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

Camillaskruk skriver:

Det har vi også snakket om at gøre

men det eneste jeg har bemærket er at jeg skal tisse hele tiden, men igen det kan jo være så meget andet også..

Men 1 ting er sikkert, du kan i hvert fald ikke teste endnu.. Jeg ville vente 2 uger endnu, hvis jeg var dig.  

Anmeld

22. oktober 2011

Camillaskruk

Ja det jo det... men hold op hvor er jeg utålmodig

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

Camillaskruk skriver:

Ja det jo det... men hold op hvor er jeg utålmodig

Ja, det kender jeg alt til.. Utålmodigheden længe leve!  

Anmeld

22. oktober 2011

babymus77

Hmm læser jeg rigtig?? Første gang sex iden beskyttelse for 14 dage siden?? Hvis ja, ku du jo i princippet godt være gravid!!

Anmeld

22. oktober 2011

Camillaskruk

hov nej det var en fejl fra min side.. det er ikke mere end 8 dage siden, og så har vi gjort det næsten hverdag ..

Anmeld

22. oktober 2011

Camillaskruk

men er bange for mit hovede, leger med min krop hvis i forstår ? skal tisse mange gange i løbet af dagen, er MEGA oppustet, og har hørt at det godt kan være fordi man så gerne vil men hvordan pokker bliver jeg så "normal" igen ?

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

Camillaskruk skriver:

men er bange for mit hovede, leger med min krop hvis i forstår ? skal tisse mange gange i løbet af dagen, er MEGA oppustet, og har hørt at det godt kan være fordi man så gerne vil men hvordan pokker bliver jeg så "normal" igen ?

ja, dit hoved kan sagtens tricke dig.. Det har jeg også oplevet. Og man bliver ikke normal igen, før man faktisk får en positiv test, men man kan prøve på at ligge tankerne et andet sted så godt man nu kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.