Det er dyrt at have barsel!? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Nitz - <3 David

Katte87 skriver:

Puuh, er jeg den eneste der bruger ALT for mange penge?  Det der barsel - det er sq dyrt. Og det er bare alt for nemt at bruge penge online.

Klik klik klik - og så er man lige lidt fattigere

Jeg vil ikke kalde mig shopaholic, men det er godt nok svært at lade være, når man får sådan en lille en. Har på det sidste fået købt aktivitetstæppe, bæresele, autostol, babyalarm, uro, bøger og en masse andet. Det er jo så billigt på amazon og så har man jo lige fået børnepenge

Hvad med jer? Har i også en dyr barsel?

Jeg kender det ALT for godt.. Jeg er godt nok ikke på barsel endnu.. Men har været sygemeldt i 3 uger nu..
Hver gang posten har været der siger kæresten "hvad har du NU købt"
- Det er alt for nemt at klikke sig til en masse ting.. Og man opdager jo næsten ik at pengene forsvinder Først når man kommer til at kigge på sin kontooversigt.. KAN IKKE ANBEFALES Haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Åh ja, det skal han da! haha!

Ahh ok, så må jeg da lige kigge forbi bilka.dk og se hvad jeg kan finde

Så må du sige til din kæreste at det er min skyld hvis du køber noget

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Maise skriver:

det er tøj, panduro hobby og legetøj, børger, dvd, cd, jeg shopper mest. Kom lige til at købe for over 800-, i panduro hobby til hjmmelavede julegaver fra clara og perleplader og lign.

Uh ja! Jeg glæder mig også til at tømme Panduro! Jeg håber så meget, at min dreng gider lave sådan nogle ting med mig, når han er større  

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Nitz - 27+ skriver:

Jeg kender det ALT for godt.. Jeg er godt nok ikke på barsel endnu.. Men har været sygemeldt i 3 uger nu..
Hver gang posten har været der siger kæresten "hvad har du NU købt"
- Det er alt for nemt at klikke sig til en masse ting.. Og man opdager jo næsten ik at pengene forsvinder Først når man kommer til at kigge på sin kontooversigt.. KAN IKKE ANBEFALES Haha..

Haha ja, det er jo netop det Det er alt for nemt. Og tallene kan man hurtigt se hen over  (kan heller ikke anbefales .)

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Så må du sige til din kæreste at det er min skyld hvis du køber noget

Hehe det må jeg gøre Bare jeg ikke får forbud mod at komme på baby.dk  (eller også cutter han bare internetforbindelsen helt, så han ved jeg ikke bruger penge )

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

Katte87 skriver:

Uh ja! Jeg glæder mig også til at tømme Panduro! Jeg håber så meget, at min dreng gider lave sådan nogle ting med mig, når han er større  

det er så hyggeligt. min pige er kun 22 mdr. og hun er helt tosset med perleplader, male og tegne.

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Maise skriver:

det er så hyggeligt. min pige er kun 22 mdr. og hun er helt tosset med perleplader, male og tegne.

Årh hvor dejligt Det er simpelthen bare hygge! 

Anmeld

25. oktober 2011

Anette&Sophia

Katte87 skriver:

Puuh, er jeg den eneste der bruger ALT for mange penge?  Det der barsel - det er sq dyrt. Og det er bare alt for nemt at bruge penge online.

Klik klik klik - og så er man lige lidt fattigere

Jeg vil ikke kalde mig shopaholic, men det er godt nok svært at lade være, når man får sådan en lille en. Har på det sidste fået købt aktivitetstæppe, bæresele, autostol, babyalarm, uro, bøger og en masse andet. Det er jo så billigt på amazon og så har man jo lige fået børnepenge

Hvad med jer? Har i også en dyr barsel?

det er rigtig dyrt at have barsel! haha. - kan kun give dig ret.
det er dælme farligt!

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hehe det må jeg gøre Bare jeg ikke får forbud mod at komme på baby.dk  (eller også cutter han bare internetforbindelsen helt, så han ved jeg ikke bruger penge )

haha... Puha... Den var jo straks værre! Håber ikke min kæreste læser med på sidelinien og får gode idéer

Anmeld

25. oktober 2011

baby012

tror da lige jeg skal have mit visa electron tilbage inden jeg skan på barsel.. 

Tak for advarslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.