Det er dyrt at have barsel!? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Clisolka

Katte87 skriver:

Nej det er der heller ikke her! Jeg er på SU - så det er endnu mindre  hehe. Men det er nok også værst her når han er så lille og ny og man mangler det hele (siger jeg i hvert fald til mig selv  .)

Haha ja, man mangler altid lige pludselig et eller andet i starten, som man slet ikke havde tænkt over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Puuh, er jeg den eneste der bruger ALT for mange penge?  Det der barsel - det er sq dyrt. Og det er bare alt for nemt at bruge penge online.

Klik klik klik - og så er man lige lidt fattigere

Jeg vil ikke kalde mig shopaholic, men det er godt nok svært at lade være, når man får sådan en lille en. Har på det sidste fået købt aktivitetstæppe, bæresele, autostol, babyalarm, uro, bøger og en masse andet. Det er jo så billigt på amazon og så har man jo lige fået børnepenge

Hvad med jer? Har i også en dyr barsel?

Hehe... Min kæreste blev helt hvid i ansigtet da jeg blev ved med at modtage pakker Men meget af det var jo brugt, men alligevel

Så KENDER det. Det er jo svært at lade være

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hehe... Min kæreste blev helt hvid i ansigtet da jeg blev ved med at modtage pakker Men meget af det var jo brugt, men alligevel

Så KENDER det. Det er jo svært at lade være

Haha det samme her! En dag spurgte han helt tør og forbavset "kommer der FLERE pakker?" 

Venter også på en ny pakke her i morgen  

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

det fortsætter selvom man ikke er på barsel

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Haha det samme her! En dag spurgte han helt tør og forbavset "kommer der FLERE pakker?" 

Venter også på en ny pakke her i morgen  

Hihi... Jeg har så også lige kommet til at bestille sådan en bogholder (slags tallerkenrække) fra Bilka.dk! Nu har Lukas jo fået en masse bøger, så skal de da have et sted at stå!

Og nu når jeg alligevel skulle bestille det, så skulle han da også lige have noget at opbevare hans nye legetøj i.... Og så var der jo gratis levering

Tror snart Stig ser sådan her ud:

Hehe....

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hihi... Jeg har så også lige kommet til at bestille sådan en bogholder (slags tallerkenrække) fra Bilka.dk! Nu har Lukas jo fået en masse bøger, så skal de da have et sted at stå!

Og nu når jeg alligevel skulle bestille det, så skulle han da også lige have noget at opbevare hans nye legetøj i.... Og så var der jo gratis levering

Tror snart Stig ser sådan her ud:

Hehe....

Haha, jamen selvfølgelig skal han da det Det er de sjoveste ting, man pludselig synes, man mangler Tror det ville gå heeelt galt, hvis vi rent faktisk havde et børneværelse

Er der altid gratis fragt? For det var da praktisk.

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Maise skriver:

det fortsætter selvom man ikke er på barsel

Haha, det kunne jeg godt forestille mig 

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Haha, jamen selvfølgelig skal han da det Det er de sjoveste ting, man pludselig synes, man mangler Tror det ville gå heeelt galt, hvis vi rent faktisk havde et børneværelse

Er der altid gratis fragt? For det var da praktisk.

JA! Frygter også den dag vi flytter til noget større! Så skal Lukas jo have møbler! (som han sikkert ikke ville kunne bruge i mange år.. haha)

Det er vidst kun i den her uge der er gratis fragt

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

JA! Frygter også den dag vi flytter til noget større! Så skal Lukas jo have møbler! (som han sikkert ikke ville kunne bruge i mange år.. haha)

Det er vidst kun i den her uge der er gratis fragt

Åh ja, det skal han da! haha!

Ahh ok, så må jeg da lige kigge forbi bilka.dk og se hvad jeg kan finde

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

Katte87 skriver:

Haha, det kunne jeg godt forestille mig 

det er tøj, panduro hobby og legetøj, børger, dvd, cd, jeg shopper mest. Kom lige til at købe for over 800-, i panduro hobby til hjmmelavede julegaver fra clara og perleplader og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.