Det er dyrt at have barsel!? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.083 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Puuh, er jeg den eneste der bruger ALT for mange penge?  Det der barsel - det er sq dyrt. Og det er bare alt for nemt at bruge penge online.

Klik klik klik - og så er man lige lidt fattigere

Jeg vil ikke kalde mig shopaholic, men det er godt nok svært at lade være, når man får sådan en lille en. Har på det sidste fået købt aktivitetstæppe, bæresele, autostol, babyalarm, uro, bøger og en masse andet. Det er jo så billigt på amazon og så har man jo lige fået børnepenge

Hvad med jer? Har i også en dyr barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

lukasmor

Sådan var det også i starten af min barsel.. det er simpelthen bare for nemt og for fristende

Anmeld

22. oktober 2011

MelikkazMoar

Katte87 skriver:

Puuh, er jeg den eneste der bruger ALT for mange penge?  Det der barsel - det er sq dyrt. Og det er bare alt for nemt at bruge penge online.

Jeg vil ikke kalde mig shopaholic, men det er godt nok svært at lade være, når man får sådan en lille en. Har på det sidste fået købt aktivitetstæppe, bæresele, autostol, babyalarm, uro, bøger og en masse andet. Det er jo så billigt på amazon og så har man jo lige fået børnepenge

Også dyr barsel herfra

også især over nettet

Anmeld

22. oktober 2011

Ansemusen

Katte87 skriver:

Oh YES!!! Det kan du fandme bide skeer på, jeg havde  Brugte mange penge på caféhygge med veninderne, lige en is her, en sandwich der osv., når jeg og lillemanden var alene ude. Havde ALT for meget tid til liiige at tage en tur i Frederiksberg Centret osv. og købe tøj til Thias med mere.

Men lidt luksus skal det vel også være, sådan at gå derhjemme og passe et spædbarn helt alene

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Lukasmor skriver:

Sådan var det også i starten af min barsel.. det er simpelthen bare for nemt og for fristende

Aaalt alt for nemt hehe. 

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Ansemusen skriver:

Oh YES!!! Det kan du fandme bide skeer på, jeg havde  Brugte mange penge på caféhygge med veninderne, lige en is her, en sandwich der osv., når jeg og lillemanden var alene ude. Havde ALT for meget tid til liiige at tage en tur i Frederiksberg Centret osv. og købe tøj til Thias med mere.

Men lidt luksus skal det vel også være, sådan at gå derhjemme og passe et spædbarn helt alene

Åh ja, cafebesøg kan også hurtigt blive dyrt  Har ikke været så meget ude med Benjamin endnu - men det kommer nok. Specielt nu hvor man er i mødregruppe og alle veninderne også går på barsel

Anmeld

24. oktober 2011

Clisolka

Katte87 skriver:

Haha sådan var det også i starten af min barsel  Men når man kommer på barselsdagpenge, så er der ikke så mange penge at rutte rundt med 

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Haha sådan var det også i starten af min barsel  Men når man kommer på barselsdagpenge, så er der ikke så mange penge at rutte rundt med 

Nej det er der heller ikke her! Jeg er på SU - så det er endnu mindre  hehe. Men det er nok også værst her når han er så lille og ny og man mangler det hele (siger jeg i hvert fald til mig selv  .)

Anmeld

24. oktober 2011

MorDk

Det jeg brugte flest penge på var café-ture... Men brugte ikke så meget igen... meeeen Café-ture blev der en del af... (skulle jo liiiige have en Latte)

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

MorDk skriver:

Det jeg brugte flest penge på var café-ture... Men brugte ikke så meget igen... meeeen Café-ture blev der en del af... (skulle jo liiiige have en Latte)

Jah det kommer nok også her Har et par gode veninder som også har barsel - og en med termin i januar. Så det bliver nok også til nogle ture, når ungerne er lidt større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.