planer for lørdag aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Jeg er klar, Marolle! Mormor kommer, om jeg er hjemme eller ej, så nu er alle ender sikret, pånær den syge mand Hvornår skal jeg komme?

Line - der dog har et problem ang. rødvin og hjemturen... måske sku' jeg cykle?

hey hvor fedt!!

Plan A: Vi (du) drikker rød Ribena, og kan køre hjem
Plan B: Du ringer efter en taxa... Casper siger max 200 kr
Plan C: Du sover her

Du vælger selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

ivfmarie

og du kan bare komme en gang sidst på eftermiddagen... som det passer dig og baglandet...

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Iiih. Skal jeg tage noget med? Mad?

Skal lige overveje hvilken plan, jeg skal vælge... bum bum bum... Jeg kan nemlig ikke sove længe søndag - skal være i Nr.Sundby kl.10 med tre energiske unger til gammel mødregruppe...

Anmeld

6. februar 2009

ivfmarie

Jeg får lige en vild idé!! Hvis vejret er til det, kunne vi jo løbe (lunte er vist det rigtige ord) en tur i den virkelige verden? SÅ bliver vi virkelig lækre!

Marie

Anmeld

6. februar 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Jeg får lige en vild idé!! Hvis vejret er til det, kunne vi jo løbe (lunte er vist det rigtige ord) en tur i den virkelige verden? SÅ bliver vi virkelig lækre!

Marie

Puha, Marie. Nu tror jeg nok liiiige, du strammer ballerne en tand for meget Mig og løb kan slet ikke overens. Det er ikke et kønt syn.

Men jeg skal nok snitte salat, mens du er afsted

Anmeld

6. februar 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Puha, Marie. Nu tror jeg nok liiiige, du strammer ballerne en tand for meget Mig og løb kan slet ikke overens. Det er ikke et kønt syn.

Men jeg skal nok snitte salat, mens du er afsted

nice ...
jeg har lige "løbet" en halv time med wii'en, så jeg dropper nok spurten i morgen.. men vovsen skal luftes, så en gåtur bliver det i hvert fald til!

Anmeld

6. februar 2009

Kaufie

Det lyder ellers rigtig hyggeligt - og lige hvad jeg og mine fusser kunne trænge til....

Men vi får gæster imorgen - tror de vil synes det er en anelse underligt jeg smutter når de kommer.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.