planer for lørdag aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

ivfmarie

Ahhhh... ungerne skal passes ude på lørdag, og farmanden skal til fest.
Jeg er ved at planlægge en lækkerheds tøseaften for mig selv - eller andre hvis nogen vil være med...
Jeg tænker noget i stil med

fodbad
mani/pedicure
en lækker salat
en flaske rødvin
MammaMia (og hold kæft hvor skal der tunes op og skråles med)
måske lidt Wii-fitness

Var der ikke nogen af jeg skønne tøser der kan rive en lørdag aften ud af kalenderen?

Marie - trænger til selvforkælelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Astrid P

OMG... Det gad jeg nok lige godt!

Men den der hevedes opgave skal jo gøres færdig, så jeg kan sgu ikke før efter d. 23. februar... Men for hulen, det kunne være hyggeligt!

Anmeld

4. februar 2009

linemus

For filan det lyder lækkert. Hjernen kører i turbo lige nu, for her skal farmand jo med til festen (hvis han er blevet rask), Sebastian på miniferie hos besserne (hvis han ikke vedbliver at være morsyg, som her til aften), så der er kun pigerne tilbage... bum bum bum, hvad mon mormor skal på lørdag...

Anmeld

4. februar 2009

Nadi

JEG KOMMER!!!

Nøj hvor jeg trænger til sådan en omgang, og så med dig Ivf det kunne ikke blive bedre

Anmeld

5. februar 2009

Susan1978

eiiii hvorfor bor du dog så langt væk, for jeg trænger ve gud også til sådan en aften...

væk fra unger, mand og hus.. og bare hygge...

Susan

Anmeld

5. februar 2009

Helle30

Jeg synes godtnok også, jeg trænger. Menøhhh - sådan noget ligger vist langt ude i fremtiden sammen med nattesøvn, uplettet tøj, motion og andre luksusforetagener.

Helle, som øjner chancen for at komme i bad nu

Anmeld

5. februar 2009

Lise

Havde det ikke været for svigerfars fødselsdag og de 450 km der er imellem os....

Anmeld

5. februar 2009

ivfmarie

så er aftalen med farmor konfirmeret... der er købt MammaMia og neglefil... Vinen er allerede i reolen. KOM AN!

Marie - glæder sig til en aften med "single" status!

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

WHAT, den her gled lige gennem mine fingre...aj for pokker hvor ville jeg gerne...men jeg har sygt barn, og så lige hans kammy her...

aj...jeg er måske ikke så meget til den der vin, men fåårk, det ville jeg gerne!

aj...nu sidder jeg virkelig og bliver tøsevred på mig selv fordi jeg har lovet mig væk!

kan i ikke lave det om til en delvis, vi er på baby.dk aften, så vi der sidder hjemme og ærger os også kan nyde jer lidt?

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Jeg er klar, Marolle! Mormor kommer, om jeg er hjemme eller ej, så nu er alle ender sikret, pånær den syge mand Hvornår skal jeg komme?

Line - der dog har et problem ang. rødvin og hjemturen... måske sku' jeg cykle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.