Hvor længe gik der, før I startede PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

AnnaK89

Vi havde været sammen i 13 mdr, da vi fandt ud af at vi ventede Lærke, hun var dog ikke planlagt - men ikke mindre velkommen 

Nu har vi været sammen i knap 4 år og vi er lige blevet gravide med nr. 2 (4+2 idag) - og denne gang er baby helt planlagt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9måneder, og vi har ikke snakket PB endnu.. Vi har det fantastisk sammen, og jeg ved, at det er ham, som jeg skal have børn med når tiden kommer 

Nu nyder vi hinanden, og det er skønt.. Min kæreste er 36år, og jeg selv er 26år. Jeg har det sådan, at der skal ikke gå for længe før vi starter med PB.. Dette tænker jeg mest pga vores alder, også er vi begge meget glade for børn. Vores omgangskreds er gravide, og der kan jo gå tid, før vi overhovedet kan blive gravide

Hvor længe havde du været sammen med din mand/kæreste før i begyndte PB?

Hvor længe havde I været sammen, da I fik jeres første barn?

Var det en planlagt graviditet?

Min kæreste og jeg havde været sammen i 3 mdr da jeg blev gravid. Det var semi planlagt. Vi ville gerne have børn sammen, men det gik lige lidt hurtigere end vi havde regnet med

Og ja, vi kunne fejre årsdag nogenlunde samtidig med vores datter blev født

*Camilla

Anmeld

21. oktober 2011

MorDk

Vi havde kun været sammen i 2 mdr. da jeg blev gravid....!!

Anmeld

21. oktober 2011

frk-stoltze

Min Kæreste og jeg snakkede pb før vi blev kærester og jeg smed pillerne fra da vi begyndte at være det. Men det var flere grunde bla. noget fysisk, lysten til at være unge forældre, og i næste måned har vi års dag og jeg fik desværre en MA i sidste måned, men vi prøver bare igen. ;-) Mærk efter og spring ud i det, for os gik der 9 måneder for der var gevinst

Anmeld

21. oktober 2011

tioyv

mødte min kæreste i april på nettet, blev "officielt" kærester 14/6-2011 og blev gravid 27/6-2011 så det gik pænt stærkt var slet ikk planlagt, men er elsket og velkommen til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.