Hvor længe gik der, før I startede PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

th

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9måneder, og vi har ikke snakket PB endnu.. Vi har det fantastisk sammen, og jeg ved, at det er ham, som jeg skal have børn med når tiden kommer 

Nu nyder vi hinanden, og det er skønt.. Min kæreste er 36år, og jeg selv er 26år. Jeg har det sådan, at der skal ikke gå for længe før vi starter med PB.. Dette tænker jeg mest pga vores alder, også er vi begge meget glade for børn. Vores omgangskreds er gravide, og der kan jo gå tid, før vi overhovedet kan blive gravide

Hvor længe havde du været sammen med din mand/kæreste før i begyndte PB?

Hvor længe havde I været sammen, da I fik jeres første barn?

Var det en planlagt graviditet?

vi er begge 26,

vi var sammen i 6½ år inden vi startede pb. min kærste var klar i 5 år, men jeg skulle lige være klar selv.

vi har en søn på snart 4 md nu. vi har været sammen i 8 år i morgen.

vi er ikke gift og bliver det ikke før vi har fået et barn mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Mig og min kæreste har været sammen i 6 år til Januar, jeg smed p-pillerne i januar i år vores PB er egentligt først rigtig startet nu, vi går i hvert fald mere op i det nu end for 9 mdr siden, så vi håber snart at der sker noget ..

Men nu har vi også været kærester og boet sammen siden jeg var 17 , så det er jo noget andet end med jer.

Anmeld

21. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9måneder, og vi har ikke snakket PB endnu.. Vi har det fantastisk sammen, og jeg ved, at det er ham, som jeg skal have børn med når tiden kommer 

Nu nyder vi hinanden, og det er skønt.. Min kæreste er 36år, og jeg selv er 26år. Jeg har det sådan, at der skal ikke gå for længe før vi starter med PB.. Dette tænker jeg mest pga vores alder, også er vi begge meget glade for børn. Vores omgangskreds er gravide, og der kan jo gå tid, før vi overhovedet kan blive gravide

Vi havde været sammen i 4 år da vi blev gift, og måneden efter smed jeg pillen og så var jeg gravid 4 mdr efter.

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. Dejligt at få lidt inputs!

Jeg har været i tidligere forhold, hvor jeg har været sammen med kæresten i op til 4år, men har i de forhold ikke været parat til børn.. Har endda fået en abort! Jeg må sige, at det her forhold er helt anderledes, fordi jeg ret hurtigt er begyndt, at tænke på børn. Det har jeg aldrig gjort før

Det er dejligt, at have det sådan..

Anmeld

21. oktober 2011

FogL

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.. Dejligt at få lidt inputs!

Jeg har været i tidligere forhold, hvor jeg har været sammen med kæresten i op til 4år, men har i de forhold ikke været parat til børn.. Har endda fået en abort! Jeg må sige, at det her forhold er helt anderledes, fordi jeg ret hurtigt er begyndt, at tænke på børn. Det har jeg aldrig gjort før

Det er dejligt, at have det sådan..

Ja det er bare helt vildt fantastisk. Jeg synes det giver en god fornemmelse af, hvor man står. Føler mig i hvert fald meget tryg!  

Anmeld

21. oktober 2011

lilledittemor

Min kæreste og jeg har snakket om børn allerede i starten af vores forhold, men det faldt os naturligt at vente alligevel da man jo også skal lære hinanden ordentligt at kende Han flyttede ind hos mig efter tre måneders forhold - så vi kom hurtigt til at se alle sider af hinanden.

Vi er nu begge 22, og vi ville gerne begge være unge forældre, og vi venter vores første barn d. 22. december - vi har tre-års dag d. 17. januar, og skal giftes til September 2012.

Vores datter er meget planlagt - da vi havde bestemt os for at nu skulle vi endelig lave en længe ventet baby, så tog jeg ÆL tests og blev gravid i første forsøg. Men vi troede godt nok ikke at det ville være så "nemt" For som du skriver, så kan der jo godt gå lang tid.

Anmeld

21. oktober 2011

MoarViborg

Du skal uden tvivl gå efter din mavefornemmelse, og du lyder jo som om din mavefornemmelse er helt sikker og egentlig ikke i tvivl! Altså nu er der jo mange der har været sammen i 10 år, og så vælger at gå fra hinanden, så tror ikke helt på den der med at man skal vente et vist antal år før man går i gang! Det vigtigste må være at man føler sig sikre på hinanden, og at begge parter er klar! Så er alt andet ligegyldigt!

Vi blev gravide med vores første datter da vi havde været sammen i ca. 2 år

Jeg synes du skal tale med din mand, og så bare go for it hvis I begge er klar!

Anmeld

21. oktober 2011

Dorthe1986

Vi havde været sammen i 7 mdr da jeg smed pillen, det var 1. Februar 09. Men fandt så ud af jeg havde pco så det blev en kende mere besværligt end vi havde troet, faktisk fik jeg slet. ikke min mens af mig selv! Men efter et vægttab i forår sommer 2010 blev jeg gravid helt naturligt og det var bare lykken! Pga min rodede cyklus fandt jeg først ud af at jeg var gravid i 8. uge og havde få dage inden siddet og. Hylt over det skulle være så svært og i april fødte jeg vores dejlige dreng

Så ja vi var hurtige om at komme igang, men vi vidste begge at vi skulle blive gamle sammen har ligesom dig også været i langvarige forhold tidligere, men hvor jeg vidste at at her skulle der ikke lige fødes børn
Men tag da snakken med din kæreste, det skader ikke i hvertfald

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Vi planlagde det ik , men jeg blev blot gravid efter bare 4 måneder ..

SÅ ja da Noah kom til verdnen havde vi været sammen i præcis 1 år og 10 dage ..

ikk så længe men vi har det skønt ..

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Vi havde været sammen et halvt års tid, da vi snakkede om PB. 8 mdr. da vi gik i gang og der gik så 3 år til vi fik barnet.

Vi havde kendt hinanden i flere år inden vi blev kærester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.