Hvor længe gik der, før I startede PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.855 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9måneder, og vi har ikke snakket PB endnu.. Vi har det fantastisk sammen, og jeg ved, at det er ham, som jeg skal have børn med når tiden kommer 

Nu nyder vi hinanden, og det er skønt.. Min kæreste er 36år, og jeg selv er 26år. Jeg har det sådan, at der skal ikke gå for længe før vi starter med PB.. Dette tænker jeg mest pga vores alder, også er vi begge meget glade for børn. Vores omgangskreds er gravide, og der kan jo gå tid, før vi overhovedet kan blive gravide

Hvor længe havde du været sammen med din mand/kæreste før i begyndte PB?

Hvor længe havde I været sammen, da I fik jeres første barn?

Var det en planlagt graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Camillee

Vi var sammen i 4 år + det løse da vi fik ELias, han var desværre ikke planlangt men han var meget ønsket nu venter vi nummer 2 som er planlagt <3

Jeg var 16 da vi kom sammen.

Anmeld

21. oktober 2011

Københavnermor

Vi planlagde det ikke, det skete bare.. 

Når bebsen kommer til verden til december har vi været sammen i ca. 5,5 år (gift de 4,5år). 

Det er helt perfekt. Vi er et sted i vores forhold nu hvor vi kan rumme det at få et barn. Det var aldrig meningen at vi overhovedet skulle have børn, men da jeg så ved et uheld blev gravid, er vi meget glade for timingen trods alt. Vores forhold er rigtig godt og vi er hinandens bedste venner, og vores kærlighed til hinanden vokser hver dag.

Hvis det var sket tidligere i vores forhold, var det nok blevet hårdere end det kommer til at blive nu. 

/MedRogn 32+1 

Anmeld

21. oktober 2011

lio

2 ½ år. men vi er også lidt yngre end i er, så vi havde ikke så travlt.

Anmeld

21. oktober 2011

FogL

Mange synes, at min mand og jeg har været meget hurtigt ude.. Vi blev gift efter vi havde kendt hinanden i 1½ år, men har også boet sammen næsten alt den tid vi har kendt hinanden. Blev gravid en måned inden vi blev gift..

Jeg er bare så sikker på, at han er manden jeg skal blive gammel med! Så spørger du mig, kan I jo sagtens begynde at snakke om PB, og starte når I så føler jer klar  

Edit: Vores barn er meget planlagt  

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

vi gik igang da vi havde været sammen lidt over 1½ år... det er snart et år siden... og vi har endnu ikke fået et barn...

vi syntes selv vi gik forholdsvis tidligt igang... men det gjorde vi fordi vi viste jeg havde svært ved at få børn... og nu er vi igang med behandling

Anmeld

21. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9måneder, og vi har ikke snakket PB endnu.. Vi har det fantastisk sammen, og jeg ved, at det er ham, som jeg skal have børn med når tiden kommer 

Nu nyder vi hinanden, og det er skønt.. Min kæreste er 36år, og jeg selv er 26år. Jeg har det sådan, at der skal ikke gå for længe før vi starter med PB.. Dette tænker jeg mest pga vores alder, også er vi begge meget glade for børn. Vores omgangskreds er gravide, og der kan jo gå tid, før vi overhovedet kan blive gravide

var sammen i 9 måneder, planlagde PB. Men der skete intet, vi gav lidt op på det plan og havde det bare dejligt, men pludselig blev jeg gravid efter et par måneder og idag er vi gift og har en dejlig datter.

Anmeld

21. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er ikke igang med PB endnu. Men vi har snakket om at smide p-pillerne til januar, for at min cyklus kan blive normal  og for alvor gå i gang til sommer  

Til den tid har vi været sammen i 3½ år 

Anmeld

21. oktober 2011

Maja88

vi begyndte da vi havde været kærester i 3 år.. hun blev undfanget 6 måneder senere..

Anmeld

21. oktober 2011

Rockertand

Det er svært at sætte tid på - men jeg mener, at man skal have boet sammen i længere tid og virkelig nå derud, hvor forelskelsen har lagt sig godt og grundigt, og man har taget overvejelsen om plusser og minusser og gjort op med sig selv, at forholdet er for livet.......uanset tid - så mener jeg ikke, at man kan nå dertil på under 1 år - dertil skal også lægges andre faktorer, f.eks. parternes alder, livsstatus, andre børn, økonomi, boforhold osv.

Man kan sagtens tage snakken og lave en aftale om tidspunkt, - det kunne jo være. at manden var dødskruk og gerne ville i gang nu, eller at man var rendt i en mand, der ikke ønskede børn, og så ville det være lidt surt at spilde 2-3 år på sådan én, ikke? Det er altid godt med afstemning af forventninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.