Hvad ville I have valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

Susan1978

Jeg ville elske hvis enten mormor og morfar eller bedstemor ville tage Ea med ud at rejse.. så jeg ville lade dem gøre det.

men det sker desværre ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Grynt

Jo jeg ville sende mit barn afsted. For det første ville jeg mene det ville være godt for ham at komme afsted og blive totalt forkælet. For det 2. så skulle man jo mene det ville være dejligt for drengen at komme lidt væk fra sin(e) søstre...uhmmm en hel uge i luksus uden sin(e) åndsvage små søstre der bare tager aaaalt. For det 3. ville jeg stole 100% på at bedsteforældrene + de andre vil passe 100% på mit barn og hvis de mener de ikke ville kunne klare opgaven havde de aldrig tilbudt at tage ham med!!! Lad ham tage med og få en på opleveren Glæd dig på dit barns vegne.

kh

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Tak for alle jeres svar og meninger

Jeg kan slet ikke have, at han skal være en uge SÅ langt væk, at vi ikke lige kan komme, hvis der skulle ske noget. Jeg er ikke særlig nervøs for hjemve og ved, at han kan klare det, men jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis der skete ham noget. Vi har været stedet mange gange, og jeg ved, hvordan de kører dernede, og det er ikke pænt. Hvis nogen skulle køre med ham sådan et sted, var det hans far. Tanken om, at vi ikke lige kan komme i løbet af kort tid, er også ubærlig.

Det bliver min mave, der bestemmer, og faren er heldigvis enig.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.