Hvad ville I have valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

linemus

Bedsteforældrene har luftet tanken om at tage Sebastian - der på daværende tidspunkt lige er fyldt 5 år - med til Spanien i efterårsferien, dvs. en hel uge. Desuden har de tænkt sig, at mormor og min svigerinde skal med (men ikke os...).

Jeg er helt klar over, hvor jeg står, så det er ikke fordi jeg søger hjælp, men er interesseret i at høre om I ville lade jeres 5-årige rejse sydpå uden jer i en hel uge?

- Line aka hønemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Loggidut

ja helt klart da...han vil da nyde at slippe for sine dumme søstre...

afsted med ham, han får det da sååååå fedt

Anmeld

4. februar 2009

mor til en del

Aldrig i livet om jeg ville undvære mit barn så længe, når det er så langt væk.

Skulle de i sommerhus 100 km. væk, så kunne det måske komme på tale, da jeg jo kan hente hvis det blev aktuelt, men nej den går skiseme ikke..

Anmeld

4. februar 2009

Tikki

Nej, det ville jeg bestemt ikke kunne.....men det er jo mig - jeg er en rigtig pylremor

Anmeld

4. februar 2009

ivfmarie

Jeg ville på nuværende tispunkt være helt tryg ved at overlade Freja (på3&frac12 til Farmor i et par dage eller flere... meeen i et fremmed land..? Bum bum...
Nej, egentlig tror jeg sgu ikke jeg ville have det godt med at hun skulle langt væk, at jeg ikke kunne komme/hun kunne komme hjem hvis hun blev utryg.
Aj, det ved jeg sgu ikke.... lige nu ville jeg ikke. Men når hun var 5 år... tjooo måske.

Marie - aka vægelsindet

Anmeld

4. februar 2009

Lise

Hmm... tjoo, Spanien er da langt væk, og en uge er lang tid - men kan han ikke godt det? Tror jeg ville lade det komme an på hvad det var for en 5-årig jeg havde (nu har jeg jo ikke sådan en, så aner ikke hvad jeg snakker om)... altså, er han sej, 100 % tryg ved bedste mv., så ser jeg ingen problem. Derimod, hvis han er lidt morsyg, så kan det blive helt uoverskueligt.........

Har en veninde der lod sin engang 2-årige tage på camping en uge med bedstemor og bedstefar, mens hun selv + kæresten drog til NY en uge. Og det havde været fantastisk - for ALLE! Tror faktisk at hun siden har været med bedsterne en uge på camping hvert år (hun bliver seks år lige om et øjeblik).

Anmeld

4. februar 2009

Mary

Jeg kan sige med ret stor sikkerhed, at jeg ikke ville sende mit barn afsted Jeg er nemlig rædselsfuld til det der med overnatning laaangt væk fra moar her, og jeg ville ikke kunne slappe af hele den uge! Jeg ville være bekymret for om hun nu havde det godt, og tænk hvis hun fik hjemve og bla bla bla.....

Kh Maria - som lige idag har fået sine fugleunger hjem fra ferie hos farmor og farfar i Århus(bor på sjælland) siden søndag, og det har ikke været den fornøjelse det var meningen det skulle være.....

Anmeld

5. februar 2009

ka li ja

linemus skriver:

Bedsteforældrene har luftet tanken om at tage Sebastian - der på daværende tidspunkt lige er fyldt 5 år - med til Spanien i efterårsferien, dvs. en hel uge. Desuden har de tænkt sig, at mormor og min svigerinde skal med (men ikke os...).

Jeg er helt klar over, hvor jeg står, så det er ikke fordi jeg søger hjælp, men er interesseret i at høre om I ville lade jeres 5-årige rejse sydpå uden jer i en hel uge?

- Line aka hønemor

altså personligt ville jeg komme til at savne min lille dreng helt forfærdeligt. men jeg ville lade ham gøre det, for han ville elske det. og måske ville han savne os, men der sker altid så meget når man er med besserne at det ikke er sikkert han tænker på jer.
men spørg ham selv. forklar ham hvad ferie er og hvor besserne skal hen´. vis ham måske billeder så han har noget at forholde sig til. og så spørg ham om han kunne tænke sig at tage med dem der ned, og så skal han sove sammen med dem, så og så mange dage

Anmeld

5. februar 2009

Mie A

Vi står præcis i den situation. Min mor tager Ea med til Tenerife (staves?) her i uge 9. Jeg har det helt fint med det. Synes at det er dejligt at min datter kan få den oplevelse, nu hvor vi ikke selv har pengene til det. Er bare lidt misundelig over at jeg ikke skal med...

Anmeld

5. februar 2009

Lise

Kommer lige i tanke om at mine forældre og storebror tog en uge på ferie UDEN mig da jeg var 3 år... De skulle sejle kano i Sverige i en uge, og mente nok jeg var for lille... blev passet af tante Inger. Synes ikke jeg har taget varig skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.