Graviditets spisevarer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

ano14316

Qoco skriver:

Var der noget du pludselig ikke kunne lide eller omvendt da du var/er gravid????

Jeg kan virkelig ikke lide chokolade, plejer at elske det, men hver gang jeg nærmer mig chokolade så for jeg kvalme og det smager faktisk meget dårligt....

Sidst jeg var gravid havde jeg det sådan med æg.

Dig?

jeg har aldrig brudt mig særlig meget om appelsiner, men da jeg blev gravid åd jeg massere af dem, mange om dagen, indtil de sureopstød blev for slemme.. 

Før spiste jeg aldrig chokolade, det sagde mig ikke noget, men nu efter jeg har født kunne jeg leve af det, hvis det ikke lige var fordi jeg ammede... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lio

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg drak cola light hver dag, før jeg blev gravid. Det stoppede meget hurtigt - bare tanken om det er for ulækkert!

Fantaserer derimod heftigt om sotfice!

Jeg er blevet hit på ben & jerrys is med Cookie dough.. Mmm... præsterede at fortælle om min graviditets lyst til damen i blockbuster så hun ville lade mig komme ind selvom hun havde lukket butikken og var ved at hente skiltene ind.

Anmeld

24. oktober 2011

FruHolm <3

puhaa kunne ikk klare lugten af pizza, og spiser det nu meget sjældent, førhen elskede jeg pizza

men havde en trang til syrnede mælke produkter, kunne sidde og spise A38 og tykmælk uden nogfet og så 1 liter af gangen og drak min. 1 l mælk om dagen, hvor jeg hverken før eller efter graviditet har/er ret glad for mælk og så havde jeg en trang til Chips med dip

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Fra uge 12 og frem kastede jeg op hver gang jeg fik salat, det inkl ærter, majs, gulerødder osv. Og jeg eeelsker det normalt, og kan også spise det igen nu.

Men eeeeelskede skildpadde is under min graviditet, og fik faktisk et hul i en tand pågrund af det. Og haaader virkeligt den is nu.

Anmeld

24. oktober 2011

sofiell89

Qoco skriver:

Var der noget du pludselig ikke kunne lide eller omvendt da du var/er gravid????

Jeg kan virkelig ikke lide chokolade, plejer at elske det, men hver gang jeg nærmer mig chokolade så for jeg kvalme og det smager faktisk meget dårligt....

Dig?

Jeg lider meget under mine graviditets spisevaner.
Jeg elskede kød, hvidløg og chokolade før. Nu kan jeg slet ikke klare lugten af det.. Jeg har aldrig spist særlig meget grønt, så det kæmper jeg med at lære nu.
Jeg er 9+4 idag, og vægten siger -2kg siden jeg opdagede jeg var gravid

Så for mig er mad generne et kæmpe problem.

Nu elsker jeg (noget) fisk, ris alamande (lidt af gangen, det er for sødt), og en masse syrligt frugt. Blandt andet ananas, som jeg aldrig har kunne lide før..

Anmeld

24. oktober 2011

Koen.

Med min den første skulle jeg bare have pølser!! Og kunne bare ikke klare lugten af løg

Denne her gang kan jeg ikke få nok creme fraiche

Anmeld

24. oktober 2011

Muttitil1+1

Dig?

Heldige asen

Først kunne jeg SLET ikke døje nogen former for kød og så hvidløg. Da det så gik i sig selv fik jeg en ustyrlig lyst til træstammer (snøfler kunne til nød bruges, hvis bageren var lukket)
Da det så også gik i sig selv levede jeg mere eller mindre af chokolade Havde trang til det konstant!

Og så var cola fra McD. et KÆMPE hit - kunne ikke lide det almindelige

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaB.

Ravnholt skriver:

Til gengæld, så havde jeg helt vildt lyst til andesteg... (Meget upraktisk, når man er gravid i sommermånederne) nåede aldrig og få det...

Og nu da jeg er gravid igen, har jeg haft problemer med stort set alt kød... undtaget andesteg... Og andesteg er desværre ikke noget vi har råd til og spise hver dag...

Ha ha ha

Ved ikke hvorfor, men jeg synes det er virkelig skægt, at du har sådan en crawing for andesteg! Tænker, at det er noget sværere at få styret dén lyst, end hvis det er piratos eller McD-mad, der presser dig på. Godt der ikke er såå længe til jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.