Graviditets spisevarer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

lio

Var der noget du pludselig ikke kunne lide eller omvendt da du var/er gravid????

Jeg kan virkelig ikke lide chokolade, plejer at elske det, men hver gang jeg nærmer mig chokolade så for jeg kvalme og det smager faktisk meget dårligt....

Sidst jeg var gravid havde jeg det sådan med æg.

Dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Simon's moar <3

Qoco skriver:

Var der noget du pludselig ikke kunne lide eller omvendt da du var/er gravid????

Jeg kan virkelig ikke lide chokolade, plejer at elske det, men hver gang jeg nærmer mig chokolade så for jeg kvalme og det smager faktisk meget dårligt....

Dig?

Hvor sjovt ! Forhen kunne jeg godt spise chokolade, men absolut ikke i særlig store mængder, men mens jeg var gravid ÅD jeg chokolade i lange baner. Kunne slet ikke få nok
Og efter jeg har født, skal jeg også kun ha det i begrænset mængder  

Anmeld

21. oktober 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg spiste rigtig mange gulerøder og tomater i starten. Men da jeg havde ca. 2 mdr. igen, så blev marzerin-kager og kanelgifler, er sikker på jeg har fået nok af det, har ikke rørt det siden.

Anmeld

21. oktober 2011

Camillee

Elias:
Jeg kunne IKKE lide fisk, hvilken jeg normalt godt kunne/kan,
og så begyndte jeg at spise meget nutella med Ost og smør men kun på rugbrød hmm..

baby splint:
jeg drikker MEGET mini mælk,  Har aldrig kunne lide mælk,

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Qoco skriver:

Dig?

Jeg EEEEELSKER Ketchup.. virkelig.. har altid gjort det, kunne spise det med SKE hvis det kom til det

Men har spist det 4 gange mens jeg var gravid ( altså ikke med ske men på mad ) fordi det har bare ikke smagt lige så godt :/

Tilgengæld kan jeg stadigvæk spise karamel sauce fra Mc D med ske og det får jeg lov til  

Anmeld

21. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Da jeg var gravid med min søn, kunne jeg ikke klare burger... og overhoved ikke reklamerne af det fra f. eks. Mac D eller burger king...

(Min kæreste kunne ikke lade være med og grine, hver gang jeg styrtede ud på badeværelset efter en reklame...)

Til gengæld, så havde jeg helt vildt lyst til andesteg... (Meget upraktisk, når man er gravid i sommermånederne) nåede aldrig og få det...

Og nu da jeg er gravid igen, har jeg haft problemer med stort set alt kød... undtaget andesteg... Og andesteg er desværre ikke noget vi har råd til og spise hver dag...

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

Höör skriver:

Jeg EEEEELSKER Ketchup.. virkelig.. har altid gjort det, kunne spise det med SKE hvis det kom til det

Men har spist det 4 gange mens jeg var gravid ( altså ikke med ske men på mad ) fordi det har bare ikke smagt lige så godt :/

Tilgengæld kan jeg stadigvæk spise karamel sauce fra Mc D med ske og det får jeg lov til  

Hehe, sjovt, jeg har det ligesådan med ketchup! Vi plejer spise en af de store flasker i ugen - vi spiser begge to ketchup til alt. Men nu skal jeg enten kun have ganske, ganske lidt eller slet ingenting

Jeg blev tit sliksulten inden jeg blev gravid, men det har jeg slet ikke haft lyst til nu her. Heldigvis kan man sige, for jeg har da taget 3 kg på, og er kun 11 uger henne

Og det værste af det værste: KARRY! - hold det langt væk fra mig

Ellers har jeg de sidste dage haft en ufattelig lyst til fiskefillet med fritter

Anmeld

21. oktober 2011

Emily2012<3

Jeg kan ikke lide hvidløg, kan brække mig bare ved lugten af det og kan smage hvis der er kommet det mindste i maden.

Og billig Cola fra Lidl kan jeg heller ikke.. Det SKAL være alm Cola eller aller helst Pepsi Max.

Og frikadeller og bøffer er jeg heller ikke såååå god med.. Peww.

Anmeld

21. oktober 2011

LilleLene

Jeg er bare blevet sippet med røg og røglugt
Jeg røg omkring 10-15 smøger om dagen før, så fandt jeg ud af jeg var gravid, så skulle jeg da lige have min sidste smøg, 3 hiv og jeg var ved at brække mig, på mandag er det 3. uger siden, og har ikke haft lyst til at ryge endnu
Og jeg er ved at brække mig når jeg kan lugte røg

Anmeld

21. oktober 2011

lio

LilleLene skriver:

Jeg er bare blevet sippet med røg og røglugt
Jeg røg omkring 10-15 smøger om dagen før, så fandt jeg ud af jeg var gravid, så skulle jeg da lige have min sidste smøg, 3 hiv og jeg var ved at brække mig, på mandag er det 3. uger siden, og har ikke haft lyst til at ryge endnu
Og jeg er ved at brække mig når jeg kan lugte røg

Se det er jo en god ting. super fedt at høre at det kan være positivt det med ting man ikke kan lide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.