Graviditets spisevarer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

LilleLene

Qoco skriver:

Se det er jo en god ting. super fedt at høre at det kan være positivt det med ting man ikke kan lide..

hehhe ja
Men har også altid sagt jeg ikke ville ryge når jeg blev gravid, og så at blive så sippet med det, gør det meget nemmere at stoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

lio

LilleLene skriver:

hehhe ja
Men har også altid sagt jeg ikke ville ryge når jeg blev gravid, og så at blive så sippet med det, gør det meget nemmere at stoppe

super godt.

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, jeg er blevet helt tosset med boller i karry  Og sandwish med karrydressing  - og jeg eeelsker chokolade 

Og ellers så er der ikke sket den store ændring, ud over at hvor jeg før kunne spise 10 kartofler og 2 bøffer til aftensmad kan jeg nu måske klemme 3 kartofler ned - og en halv bøf... De dage jeg kan lide kartofler - for brat kartofler er ... ad 

Anmeld

21. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg er blevet helt tosset med boller i karry  Og sandwish med karrydressing  - og jeg eeelsker chokolade 

Og ellers så er der ikke sket den store ændring, ud over at hvor jeg før kunne spise 10 kartofler og 2 bøffer til aftensmad kan jeg nu måske klemme 3 kartofler ned - og en halv bøf... De dage jeg kan lide kartofler - for brat kartofler er ... ad 

Får helt lyst til boller i karry nu!

Jeg har en voldsom trang til chokolade og McD! Og det er sgu egentlig lidt træls  Jeg prøver så godt jeg kan at lade være.

Og bananer og fanta det er også mums!

Jeg kan normalt ikke lide fanta

Anmeld

21. oktober 2011

TaAsJu

Med Anna-Sophie:

Spiste jeg utrolig mange lakridser og blev sur hvis jeg skulle dele de sidste 3 md. gemt jeg mit chokolade fordi det ville jeg heller ikke dele... hadet mælk som jeg normalt drak meget af og blød kogte æg.. og spagittig og kødsovs..

Denne gang spiser jeg RIGTIG RIGTIG meget frugt. og elsker hjemmelavede chokolade mysli...

Hader lugten af lam.. og alt hvad der har vært lavet samme med det lam.. inden elskede jeg langtid stegt lam.. og hader lugten af torskerogn... 

sjovt som man får nogle underlige vaner

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Får helt lyst til boller i karry nu!

Jeg har en voldsom trang til chokolade og McD! Og det er sgu egentlig lidt træls  Jeg prøver så godt jeg kan at lade være.

Og bananer og fanta det er også mums!

Jeg kan normalt ikke lide fanta

Jeg har også en svaghed for McFlyrry  - med daim 

Anmeld

24. oktober 2011

Calwina

Da jeg ventede min søn VOLD-ÅD jeg rugbrød med leverpostej

Anmeld

24. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Inden jeg blev gravid hadede jeg mælk, men endte med at drikke 1 liter hver morgen til min kæmpe store potion havregrød. Ku ik køre forbi Mc d unden at skulle ind og ha en stor jordbær milkshake, spiste en stor ananas næsten hver dag. Og kunne ik spise mad som havde været i nærheden af rødløg. Og jeg ka den dag i dag stadig ik li rødløg. Drak normalt ca 2 liter cola om dagen og 1 kande the. Da jeg opdagede at jeg var gravid ku jeg ik længer drikke noget med kofein i! Ku jeg først igen da jeg var færdig med at amme! Vh Stine

Anmeld

24. oktober 2011

DitteFisk

Qoco skriver:

Var der noget du pludselig ikke kunne lide eller omvendt da du var/er gravid????

Jeg kan virkelig ikke lide chokolade, plejer at elske det, men hver gang jeg nærmer mig chokolade så for jeg kvalme og det smager faktisk meget dårligt....

Sidst jeg var gravid havde jeg det sådan med æg.

Dig?

Skønt, jeg ville ønske det me chokoladen overgik mig

Da jeg var gravid fik jeg en ustyrlig lyst til rå kartofler! Og jeg elskede lugten af frisk jord, og et dufter kartofler jo af

Anmeld

24. oktober 2011

Mor til Majbørn

Jeg drak cola light hver dag, før jeg blev gravid. Det stoppede meget hurtigt - bare tanken om det er for ulækkert!

Fantaserer derimod heftigt om sotfice!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.