Höör skriver:
Det er da ikke sikkert at hun gør det??:s Nogle mennesker står faktisk ved deres holdninger også selvom de skal tge 3 ekstra vagter 
Jeg havde en lign. intention om det inden jeg fik barn. altså at jeg ville reservere børnefamilieydelsen til ting der vedrørte barnet. Om det er tøj, sko eller ferier/oplevelser.
Men livet blev anderledes da vi blev forældre.
For det første valgte vi at flytte til et bedre sted - lidt større og derved dyrere, men et sted som er godt for knægten at vokse op.
Der blev pengene primært holdt til knægten, på en seperat konto.
Så blev jeg alene, og så måtte jeg lave nogle radikale ændringer - f.eks. bruge de penge til regninger og på mig selv.
Livet kan være uforudsigeligt og man på tilpasse sig de vilkår man har - og hvis det betyder at ændre på ens holdning undervejs, jamen så må man gøre det. Jeg prioriterer vores overlevelse og det at have en relativ "normal" hverdag, frem for et barn, som har fået alt hvad han peger på, men en mor som ikke kan tænke på sig selv, eller regninger som ikke bliver betalt.
og nej- jeg har ikke muligheden for at tage et ekstra arbejde... har allerede svært ved at nå det hele i døgnet i forvejen.
Anmeld