syrnet mælkeerstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

malou

Mormilla skriver:

Jeg har

smiler.... hov?? knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Mormilla

Victor er begyndt at få hård mave at sit "nan erstatning" og er helt utrøstelig... græder rigtigt med tårer... piiv og så græder en mors hjerte jo også... Så har jeg ladet mig fortælle at syrnet mælkeerstatning... altså lavet på kærnemælk istedet for sødmælk måske kan hjælpe ham?

Er der nogen herinde der ved noget om det??

Knus fra Malou

Jeg har prøvet grøn Allomin. Synes ikke at det var så godt Men kiwi,appelsin, blommer og svesker blandet sammen var meget godt!!!
Håber at han`S mave snart kommer iorden igen, der ikke noget værre end at sidde der og man kan ikke gøre så meget. Jov du kan ta et termometer hvis han ikke har lavet i nogen dage. Det sagde min læge til mig...

Anmeld

4. februar 2009

A.

malou skriver:

Det vil jeg være SUPER glad hvis du kan undersøge for mig vil jo ikke give ham noget der ikke er godt.....

skal lige har fat i min veninde for hun fik anbefalet noget med kærnemælk fra sin zonoterapeut til sin dreng som er 5 uger gammelt men så fand hun ud af at han må slet ikke for sådan noget...har prøvet ringe til hende men de er vist på sygehuset med den lille pus..men skriver lige så snart jeg ved det..

Anmeld

4. februar 2009

Mormilla

malou skriver:

smiler.... hov?? knus

Ups

Anmeld

4. februar 2009

trunte89

Sara havde også probelmer med maven da hun var helt lille.
Nan HA1 hjalp hende.

Held og lykke med det lille pus.

Anmeld

4. februar 2009

A.

så er jeg tilbage zonoterapeut har anbefaltet kærnemælk fra maizena og han har sagt med det samme at i principet må de små ikke får det men han ved godt at det hjælper så må forældre selv bedstemme..det er det jeg ved...knus..

Anmeld

4. februar 2009

malou

Mormilla skriver:

Jeg har prøvet grøn Allomin. Synes ikke at det var så godt Men kiwi,appelsin, blommer og svesker blandet sammen var meget godt!!!
Håber at han`S mave snart kommer iorden igen, der ikke noget værre end at sidde der og man kan ikke gøre så meget. Jov du kan ta et termometer hvis han ikke har lavet i nogen dage. Det sagde min læge til mig...

han er kun 2 1/2 md gammel..... så må hellere vente med kiwi osv...

Anmeld

4. februar 2009

malou

agnieszka skriver:

så er jeg tilbage zonoterapeut har anbefaltet kærnemælk fra maizena og han har sagt med det samme at i principet må de små ikke får det men han ved godt at det hjælper så må forældre selv bedstemme..det er det jeg ved...knus..

okey... jeg må på udkig i butikkerne imorgen. Tak for hjælpen

Anmeld

4. februar 2009

Mormilla

malou skriver:

han er kun 2 1/2 md gammel..... så må hellere vente med kiwi osv...

Så synes jeg at du skal prøve Grøn Allomin... Men du kan bruge et termometer, hvis der er gået noget dage. Det var jeg nød til, fordi han havde så ondt. Efter var han en meget glad dreng!!!! Men det er ikke noget man må gøre for tit!!!!

Anmeld

4. februar 2009

JonTri

Hej...
Sikke noget med den lille mave. Vi havde samme problemer, men skiftede ikke mme... til gengæld lavede vi cykeløvelser på puslebordet. Når han pressede hjalp vi til med et termometer og så fik han svesker - men der var han lidt ældre.
Køb endelig noget laktulose, men husk at han skal trappes ud af det, når den tid kommer... og ellers godt med væske...
Ps vi lavede også sukkervand - det virker afførende. 100ml vand og 1 tsk sukker - og de elsker det

Held og lykke med ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.