Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver:Ved jeg ikke en dyt om...Men ville da lige sende nogen knus og tanker til jer og håber hans hårde mave snart går over Knus Diana
ladydan1 skriver:kender ikke nan..men ved de også har en til sartere maver med tendens til forstoppelse. Den hedder NAN H,A.1.Grøn Allomin er syrnet.ellers er der laktulose som gives mod forstoppelse. Det kan du putte i modermælkserstatningen.:-) Sisse
malou skriver:årh... tusinde tak... han er endelig faldet i søvn min lille mand det var han MEGET længe om idag....piiv
agnieszka skriver:er det ikke noget med at det som er lavet på den kærnemælk er ikke anbefalet af sundhedstyrelsen har nemlig hørt noget idag vender i hvertfald tilbage når jeg har undersøgt det..ellers nan 1 h.a. hjælper og lactulose..
malou skriver:Victor er begyndt at få hård mave at sit "nan erstatning" og er helt utrøstelig... græder rigtigt med tårer... piiv og så græder en mors hjerte jo også... Så har jeg ladet mig fortælle at syrnet mælkeerstatning... altså lavet på kærnemælk istedet for sødmælk måske kan hjælpe ham?Er der nogen herinde der ved noget om det??Knus fra Malou
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128