syrnet mælkeerstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.427 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

malou

Victor er begyndt at få hård mave at sit "nan erstatning" og er helt utrøstelig... græder rigtigt med tårer... piiv og så græder en mors hjerte jo også... Så har jeg ladet mig fortælle at syrnet mælkeerstatning... altså lavet på kærnemælk istedet for sødmælk måske kan hjælpe ham?

Er der nogen herinde der ved noget om det??

Knus fra Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Diana...

Ved jeg ikke en dyt om...

Men ville da lige sende nogen knus og tanker til jer og håber hans hårde mave snart går over

Knus Diana

Anmeld

4. februar 2009

Nemesis

kender ikke nan..men ved de også har en til sartere maver med tendens til forstoppelse. Den hedder NAN H,A.1.

Grøn Allomin er syrnet.

ellers er der laktulose som gives mod forstoppelse. Det kan du putte i modermælkserstatningen.

:-) Sisse

Anmeld

4. februar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Ved jeg ikke en dyt om...

Men ville da lige sende nogen knus og tanker til jer og håber hans hårde mave snart går over

Knus Diana

årh... tusinde tak... han er endelig faldet i søvn min lille mand det var han MEGET længe om idag....piiv

Anmeld

4. februar 2009

malou

ladydan1 skriver:

kender ikke nan..men ved de også har en til sartere maver med tendens til forstoppelse. Den hedder NAN H,A.1.

Grøn Allomin er syrnet.

ellers er der laktulose som gives mod forstoppelse. Det kan du putte i modermælkserstatningen.

:-) Sisse

TUSINDE TAK... det vil jeg kører over og hente imorgen. Tak

knus malou

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

malou skriver:

årh... tusinde tak... han er endelig faldet i søvn min lille mand det var han MEGET længe om idag....piiv

Nåå det var godt han er faldet til ro det må heller ikke være sjovt for sådan en lille mave og have hård mave

Håber ha sover dejligt længe.

Knusser

Anmeld

4. februar 2009

A.

er det ikke noget med at det som er lavet på den kærnemælk er ikke anbefalet af sundhedstyrelsen har nemlig hørt noget idag vender i hvertfald tilbage når jeg har undersøgt det..

ellers nan 1 h.a. hjælper og lactulose..

Anmeld

4. februar 2009

malou

agnieszka skriver:

er det ikke noget med at det som er lavet på den kærnemælk er ikke anbefalet af sundhedstyrelsen har nemlig hørt noget idag vender i hvertfald tilbage når jeg har undersøgt det..

ellers nan 1 h.a. hjælper og lactulose..

Det vil jeg være SUPER glad hvis du kan undersøge for mig vil jo ikke give ham noget der ikke er godt.....

Anmeld

4. februar 2009

Mormilla

malou skriver:

Victor er begyndt at få hård mave at sit "nan erstatning" og er helt utrøstelig... græder rigtigt med tårer... piiv og så græder en mors hjerte jo også... Så har jeg ladet mig fortælle at syrnet mælkeerstatning... altså lavet på kærnemælk istedet for sødmælk måske kan hjælpe ham?

Knus fra Malou

Jeg

Anmeld

4. februar 2009

Mormilla

malou skriver:

Knus fra Malou

Jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.