Stress?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Carl-Emil's mor

kekp skriver:

Ja det er det. Man synes man har rigeligt at tænke på før fødslen i forvejen

så absolut så det er jo ligesom lige endnu en dum ting  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

TbCp

Höör skriver:

det snakkede vi også om, men må altså være ærlig og sige at for mit vedkommende har jeg ret svært ved kæmpe babyer der nærmest selv kan gå turen op til døbefonden  

derfor er vi ude i april eller maj..

den 6 maj ville bare være så fiiiiin fordi der testede vi positivt men det sted vi gerne vil holde det er udlejet der 

Men i juni er de jo kun 5 mdr.... Så er de altså stadig babyer min datter blev døbt da hun var mdr... Det blev sådan fordi hun for det første blev født for tidligt og ikke ville have kunne håndtere tidlig dåb, for det andet fordi hun fik kolik i nogle måneder, så kom julen.... Så vi ventede til januar hvor hun så var 5 mdr.... Og stadig en baby

Anmeld

20. oktober 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Men i juni er de jo kun 5 mdr.... Så er de altså stadig babyer min datter blev døbt da hun var mdr... Det blev sådan fordi hun for det første blev født for tidligt og ikke ville have kunne håndtere tidlig dåb, for det andet fordi hun fik kolik i nogle måneder, så kom julen.... Så vi ventede til januar hvor hun så var 5 mdr.... Og stadig en baby

I know

Men altså hvis de er født til tiden så synes jeg bare de er for store at se på når de er 5 mdr hvis de følger de normale kurve 

men det er jo blot min holdning eller egentlig vores holdning

Og er da kun meget taknemmelig for at andre gør det anderledes
og føder jeg før tiden så kan det da også godt tænkes at han er 5 mdr når han bliver døbt men ikke som udgangspunkt

Anmeld

20. oktober 2011

TbCp

Höör skriver:

I know

Men altså hvis de er født til tiden så synes jeg bare de er for store at se på når de er 5 mdr hvis de følger de normale kurve 

men det er jo blot min holdning eller egentlig vores holdning

Og er da kun meget taknemmelig for at andre gør det anderledes
og føder jeg før tiden så kan det da også godt tænkes at han er 5 mdr når han bliver døbt men ikke som udgangspunkt

Ja okay..... Måske vi ikke får så store børn i vores familie for synes 5mdrs børn er små

Anmeld

21. oktober 2011

From

Er begyndt så småt at planlægge barnedåb. Men kan man ikke først booke kirke når man har født????

Hos os skal der udover konfirmationer også tages hensyn til, at vores gudmor skal på studietur, slut april start maj. (Hun er 17 og går på gymnasie).

Min kæreste synes jeg er tidligt ude i forhold til planlægning, hvad siger jeres kærester/mænd??

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Ja okay..... Måske vi ikke får så store børn i vores familie for synes 5mdrs børn er små

Det kunne tænkes

Jeg synes ihvertfald når jeg ser venindernes børn i den aldre er at de har en helt fin gennemsnit str men bare for store til dåb for mig  

men nu ikke mere kæmpe baby-snak ender sikkert med en basse på 4900 hahahah 

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

From skriver:

Er begyndt så småt at planlægge barnedåb. Men kan man ikke først booke kirke når man har født????

Hos os skal der udover konfirmationer også tages hensyn til, at vores gudmor skal på studietur, slut april start maj. (Hun er 17 og går på gymnasie).

Min kæreste synes jeg er tidligt ude i forhold til planlægning, hvad siger jeres kærester/mænd??

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på :/

Jeg skal lave kirke-snak i næste uge når vi har fundet lige kirken vi gerne vil have ham døbt i ...

men også lokale det bliver næsten det sværreste

Ja så er der lidt at skulle planlægge efter

Carl-Emil's far er lykkelig over at jeg er sådan en lille kontrolfreak  andre tider synes han det er pain in the ass hahah men jeg har allerede tænkt invitationer også fordi jeg er meget kreativ så vil gerne lave selv og jeg går på barsel fra mit job den 14 december dvs så kunne jeg starte op på det der så der ikke skal bruges sååååeh meget tid på det når lille trolden er født 

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

jeg ringede til den kirke vi højest sandsynlig gerne vil have dåben i hertil morgen for at tjekke om der overhoved er dåb den dag vi ønsker og sørme så det var der

Så når vi skal lave fødselsanmeldelse der 2 dage efter han er født booker vi dåben der  

Anmeld

21. oktober 2011

From

Höör skriver:

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på :/

Jeg skal lave kirke-snak i næste uge når vi har fundet lige kirken vi gerne vil have ham døbt i ...

men også lokale det bliver næsten det sværreste

Ja så er der lidt at skulle planlægge efter

Carl-Emil's far er lykkelig over at jeg er sådan en lille kontrolfreak  andre tider synes han det er pain in the ass hahah men jeg har allerede tænkt invitationer også fordi jeg er meget kreativ så vil gerne lave selv og jeg går på barsel fra mit job den 14 december dvs så kunne jeg starte op på det der så der ikke skal bruges sååååeh meget tid på det når lille trolden er født 

Kunne være man skulle kontakte præsten allerede nu, det kunne være rart at have en dato på plads allerede nu.

Jeg laver også selv invitationer, bordkort og bordpynt, fordi jeg vil gerne have noget andet end det traditionelle lyseblå.

Anmeld

21. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

Nu er jeg jo totalt kontrolfreak  og HADER HADER HADER de der last-minute løsninger ( undtagen når det kommer til studiet &nbsp men altså, jeg har bare allerede nu set problemerne komme væltende i forhold til vores lille elskede barn 

F.eks det der med dåb? Vi skal jo allerede NU ud og booke lokale og snakke med præst og invitere i senest start februar, fordi alle holder jo konfirmationer i april-maj mdr 

Er jeg helt sindsyg første gangs mor?? 

Har faktisk tænkt på det, men det er fordi en af fadderne bor i Singapore, så han skal vide i GO tid hvornår det bliver, så har kan få fri og købe flybillet.

Tror vi vil holde det start Juni, hvis det er muligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.