Stress?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha fair nok, vi får ring på, på rudhuset kun med vores 2 bedste venner, og jeg har bare en sommerkjole på, så det er egentlig ikke et "rigtigt" bryllup

Stakkels din kæreste, men kan sgu godt forstå dig  - herhjemme ville Peder egentlig også gerne giftes nu 

ja han har det ikke nemt da han første gang kom til at sige at han var igang med at få designet en ring gik jeg helt fuldstændig kold.. kunne SLET IKKE have det hahah

men nu har han sagt ok til at det ikke sker det kommende tid men altså synes også det med barnedåben er stressende nok.. kan ikke finde et lokale  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

ja han har det ikke nemt da han første gang kom til at sige at han var igang med at få designet en ring gik jeg helt fuldstændig kold.. kunne SLET IKKE have det hahah

men nu har han sagt ok til at det ikke sker det kommende tid men altså synes også det med barnedåben er stressende nok.. kan ikke finde et lokale  

Haha stakkels fyr Det var da en MEGA sød tanke  

Puha, det kunne godt være vi skulle have reserveret både lokale og mad SNART 

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha stakkels fyr Det var da en MEGA sød tanke  

Puha, det kunne godt være vi skulle have reserveret både lokale og mad SNART 

det var det ja, men det var bare slet ikke hvad jeg havde i mine tanker overhoved hahah

Altså ærligt det tror jeg er en rigtig god ide.. 4 afslag har vi nu fået på lokaler i maj mdr fordi det er booket

Anmeld

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

det var det ja, men det var bare slet ikke hvad jeg havde i mine tanker overhoved hahah

Altså ærligt det tror jeg er en rigtig god ide.. 4 afslag har vi nu fået på lokaler i maj mdr fordi det er booket

Haha elsker det

Ja puha, nu ved vi hvad resten af ferien kommer til at gå med

Anmeld

19. oktober 2011

Møn-Mor

Jeg har vidst det længe, at barnedåben enten må holdes tidligt (sidst i marts) eller senere (slut maj), da kærestens halvsøster og hans niece skal konfirmeres henholdsvis sidst i april og start maj.

Jeg kunne godt holde dåben midt maj, hvis det skulle være, men hvor fedt ville det være for halvdelen af selskabet at skullle ses tre weekender i træk  .

Jeg har dog ikke tjekket op på forsamlingshuset, men det burde ikke være et problem, hvis dåben ligger sidst i maj el. sidst i marts (der skulle ikke gerne være konfirmationer der).

/Winnie

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha elsker det

Ja puha, nu ved vi hvad resten af ferien kommer til at gå med

ferie? Hvad er det heheh

ej nyd din ferie  

Anmeld

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

ferie? Hvad er det heheh

ej nyd din ferie  

Det gør jeg 

Anmeld

20. oktober 2011

TbCp

Vi har bestemt os for først at holde barnedåb i juni, så vi er over alle konfirmationerne

Anmeld

20. oktober 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Vi har bestemt os for først at holde barnedåb i juni, så vi er over alle konfirmationerne

det snakkede vi også om, men må altså være ærlig og sige at for mit vedkommende har jeg ret svært ved kæmpe babyer der nærmest selv kan gå turen op til døbefonden  

derfor er vi ude i april eller maj..

den 6 maj ville bare være så fiiiiin fordi der testede vi positivt men det sted vi gerne vil holde det er udlejet der 

Anmeld

20. oktober 2011

kekp

Höör skriver:

Heroppe gør man det ikke om lørdagen så det er ikke rigtig muligt :/

Men synes altså det er absourt vi skal arrangere sådanne ting før vi har født  

Ja det er det. Man synes man har rigeligt at tænke på før fødslen i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.