Stress?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.098 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Nu er jeg jo totalt kontrolfreak  og HADER HADER HADER de der last-minute løsninger ( undtagen når det kommer til studiet &nbsp men altså, jeg har bare allerede nu set problemerne komme væltende i forhold til vores lille elskede barn 

F.eks det der med dåb? Vi skal jo allerede NU ud og booke lokale og snakke med præst og invitere i senest start februar, fordi alle holder jo konfirmationer i april-maj mdr 

Er jeg helt sindsyg første gangs mor?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

AnneH

arggg... det havde jeg slet ikke tænkt på. Må hellere undersøge hvor der er konfirmation i den kirke vi gerne vil holde barnedåb i..

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

AnneH skriver:

arggg... det havde jeg slet ikke tænkt på. Må hellere undersøge hvor der er konfirmation i den kirke vi gerne vil holde barnedåb i..

det gik også først op for mig den anden dag

også fordi 1. så er der hvilken kirke kan man lige få.

2. hvilke steder er der til at holde selve spisningen og det hvis man venter til efter vi har født?

3. Ens gæster? de bliver jo så småt allerede nu inviteret til dvs. konfirmationer så vi skal jo hurtigt ud og "fange" folk :/ 

Anmeld

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

det gik også først op for mig den anden dag

også fordi 1. så er der hvilken kirke kan man lige få.

2. hvilke steder er der til at holde selve spisningen og det hvis man venter til efter vi har født?

3. Ens gæster? de bliver jo så småt allerede nu inviteret til dvs. konfirmationer så vi skal jo hurtigt ud og "fange" folk :/ 

Har I ikke mulighed for at døbe ham en lørdag? (: Der er jo ikke så mange konfirmationer om lørdagen, og kan man ikke stadig blive døbt der? Det kan man i hvert fald hvis man bliver gift samme dag

Og hvis det gør dig glad er jeg også allerede ved at stresse ud 

Anmeld

19. oktober 2011

kekp

Höör skriver:

Nu er jeg jo totalt kontrolfreak  og HADER HADER HADER de der last-minute løsninger ( undtagen når det kommer til studiet &nbsp men altså, jeg har bare allerede nu set problemerne komme væltende i forhold til vores lille elskede barn 

F.eks det der med dåb? Vi skal jo allerede NU ud og booke lokale og snakke med præst og invitere i senest start februar, fordi alle holder jo konfirmationer i april-maj mdr 

Er jeg helt sindsyg første gangs mor?? 

Hmm du har faktisk ret

Men vi overvejer at holde barnedåb om lørdagen, det synes jeg er en bedre dag for der skal folk ikke op og på arbejde dagen efter

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Har I ikke mulighed for at døbe ham en lørdag? (: Der er jo ikke så mange konfirmationer om lørdagen, og kan man ikke stadig blive døbt der? Det kan man i hvert fald hvis man bliver gift samme dag

Og hvis det gør dig glad er jeg også allerede ved at stresse ud 

det gør man ikke heroppe

Der er det søndag eller helligdag

og jeg skal sprøjtme ikke giftes så hellere vente med en dåb hahah

men synes sku det er helt sindsygt vi havde fundet et lokale men bang nu er ALT der lejet ud i april og maj mdr  

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

kekp skriver:

Hmm du har faktisk ret

Men vi overvejer at holde barnedåb om lørdagen, det synes jeg er en bedre dag for der skal folk ikke op og på arbejde dagen efter

Heroppe gør man det ikke om lørdagen så det er ikke rigtig muligt :/

Men synes altså det er absourt vi skal arrangere sådanne ting før vi har født  

Anmeld

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

det gør man ikke heroppe

Der er det søndag eller helligdag

og jeg skal sprøjtme ikke giftes så hellere vente med en dåb hahah

men synes sku det er helt sindsygt vi havde fundet et lokale men bang nu er ALT der lejet ud i april og maj mdr  

Fair nok, og det var da egentlig lidt små-træls 

Haha vi skal giftes når hun skal navngives, men det er så en lørdag - og har ikke noget med kirke at gøre 

Anmeld

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Fair nok, og det var da egentlig lidt små-træls 

Haha vi skal giftes når hun skal navngives, men det er så en lørdag - og har ikke noget med kirke at gøre 

Nu er jeg jo totalt anti bryllups menneske og kan snart  over alle dem der bliver gift hahah

Manden så gerne det var sket det ser jeg så slet ikke ske 

Anmeld

19. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Nu er jeg jo totalt anti bryllups menneske og kan snart  over alle dem der bliver gift hahah

Manden så gerne det var sket det ser jeg så slet ikke ske 

Haha fair nok, vi får ring på, på rudhuset kun med vores 2 bedste venner, og jeg har bare en sommerkjole på, så det er egentlig ikke et "rigtigt" bryllup

Stakkels din kæreste, men kan sgu godt forstå dig  - herhjemme ville Peder egentlig også gerne giftes nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.