Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er jeg jo totalt kontrolfreak og HADER HADER HADER de der last-minute løsninger ( undtagen når det kommer til studiet   men altså, jeg har bare allerede nu set problemerne komme væltende i forhold til vores lille elskede barn
F.eks det der med dåb? Vi skal jo allerede NU ud og booke lokale og snakke med præst og invitere i senest start februar, fordi alle holder jo konfirmationer i april-maj mdr
Er jeg helt sindsyg første gangs mor??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
arggg... det havde jeg slet ikke tænkt på. Må hellere undersøge hvor der er konfirmation i den kirke vi gerne vil holde barnedåb i..
AnneH skriver: arggg... det havde jeg slet ikke tænkt på. Må hellere undersøge hvor der er konfirmation i den kirke vi gerne vil holde barnedåb i..
det gik også først op for mig den anden dag
også fordi 1. så er der hvilken kirke kan man lige få.
2. hvilke steder er der til at holde selve spisningen og det hvis man venter til efter vi har født?
3. Ens gæster? de bliver jo så småt allerede nu inviteret til dvs. konfirmationer så vi skal jo hurtigt ud og "fange" folk :/
Höör skriver: det gik også først op for mig den anden dag også fordi 1. så er der hvilken kirke kan man lige få. 2. hvilke steder er der til at holde selve spisningen og det hvis man venter til efter vi har født? 3. Ens gæster? de bliver jo så småt allerede nu inviteret til dvs. konfirmationer så vi skal jo hurtigt ud og "fange" folk :/
Har I ikke mulighed for at døbe ham en lørdag? (: Der er jo ikke så mange konfirmationer om lørdagen, og kan man ikke stadig blive døbt der? Det kan man i hvert fald hvis man bliver gift samme dag
Og hvis det gør dig glad er jeg også allerede ved at stresse ud
Höör skriver: Nu er jeg jo totalt kontrolfreak og HADER HADER HADER de der last-minute løsninger ( undtagen når det kommer til studiet   men altså, jeg har bare allerede nu set problemerne komme væltende i forhold til vores lille elskede barn F.eks det der med dåb? Vi skal jo allerede NU ud og booke lokale og snakke med præst og invitere i senest start februar, fordi alle holder jo konfirmationer i april-maj mdr Er jeg helt sindsyg første gangs mor??
Hmm du har faktisk ret
Men vi overvejer at holde barnedåb om lørdagen, det synes jeg er en bedre dag for der skal folk ikke op og på arbejde dagen efter
-Sigrid- skriver: Har I ikke mulighed for at døbe ham en lørdag? (: Der er jo ikke så mange konfirmationer om lørdagen, og kan man ikke stadig blive døbt der? Det kan man i hvert fald hvis man bliver gift samme dag Og hvis det gør dig glad er jeg også allerede ved at stresse ud
det gør man ikke heroppe
Der er det søndag eller helligdag
og jeg skal sprøjtme ikke giftes så hellere vente med en dåb hahah
men synes sku det er helt sindsygt vi havde fundet et lokale men bang nu er ALT der lejet ud i april og maj mdr
kekp skriver: Hmm du har faktisk ret Men vi overvejer at holde barnedåb om lørdagen, det synes jeg er en bedre dag for der skal folk ikke op og på arbejde dagen efter
Heroppe gør man det ikke om lørdagen så det er ikke rigtig muligt :/
Men synes altså det er absourt vi skal arrangere sådanne ting før vi har født
Höör skriver: det gør man ikke heroppe Der er det søndag eller helligdag og jeg skal sprøjtme ikke giftes så hellere vente med en dåb hahah men synes sku det er helt sindsygt vi havde fundet et lokale men bang nu er ALT der lejet ud i april og maj mdr
Fair nok, og det var da egentlig lidt små-træls
Haha vi skal giftes når hun skal navngives, men det er så en lørdag - og har ikke noget med kirke at gøre
-Sigrid- skriver: Fair nok, og det var da egentlig lidt små-træls Haha vi skal giftes når hun skal navngives, men det er så en lørdag - og har ikke noget med kirke at gøre
Nu er jeg jo totalt anti bryllups menneske og kan snart over alle dem der bliver gift hahah
Manden så gerne det var sket det ser jeg så slet ikke ske
Höör skriver: Nu er jeg jo totalt anti bryllups menneske og kan snart over alle dem der bliver gift hahah Manden så gerne det var sket det ser jeg så slet ikke ske
Haha fair nok, vi får ring på, på rudhuset kun med vores 2 bedste venner, og jeg har bare en sommerkjole på, så det er egentlig ikke et "rigtigt" bryllup
Stakkels din kæreste, men kan sgu godt forstå dig - herhjemme ville Peder egentlig også gerne giftes nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128