min far kører sprit med min lillebror på bagsædet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

tusind tak for krammet!
Jeg sidder også nu og prøver at finde en endelig beslutning i at ringe til kommunen og snakke med en der kan have adgang til børnehaven og evt lave en undersøgelse af min lillebror pga de gamles måde at leve på.

Det lyder rigtig godt.  krydser fingre for det kommer til at gå dig og din bror godt, men også at forholdet mellem jeres far vil blive stærkere efter denne episode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Det lyder rigtig godt.  krydser fingre for det kommer til at gå dig og din bror godt, men også at forholdet mellem jeres far vil blive stærkere efter denne episode.

tror desværre at min far er for "fejlfri", ifølge ham selv, til at ville kunne indse hans fejl.

Anmeld

19. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

tror desværre at min far er for "fejlfri", ifølge ham selv, til at ville kunne indse hans fejl.

det er desværre ikke unormalt for mennesker med drukproblemer, men tro mig, inderst inde ved han godt det er forkert og skammer sig. det er nemmere at sætte en facade op end at indse realiteterne. Desværre

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

det er desværre ikke unormalt for mennesker med drukproblemer, men tro mig, inderst inde ved han godt det er forkert og skammer sig. det er nemmere at sætte en facade op end at indse realiteterne. Desværre

ja det har du ret i

Anmeld

19. oktober 2011

MetteS81

Jeg er enig med alle andre..behøver vist ikke gentage det samme som de har skrevet  

Jeg er selv vokset op med en far der drak og det var bestemt ikke sjovt!!! Her ville jeg ønske at nogen havde stoppet ham! Jeg havde ikke den sjoveste barndom, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan din lillebror har det derhjemme....håber du får meldt din far til politiet og får kontaktet kommunen, så du får hjulpet din lillebror før det er for sent...

Anmeld

19. oktober 2011

Carina:-)

Meld dem.

Din bror er udsat for omsorgssvigt,og du er vidende om det .

Du svigter lige så meget ved at tie om det.

Du skriver selv at han går i hans egen verden fordi han er overladt så meget til sig selv-Og samtidig skriver du at de elsker ham,og han får masser af opmærksomhed.

Du selvmodsiger dig selv i håb om at du kan glemme at du godt ved din lillebror lider.

Ville du reagere hvis det var en nabo?

Jeg håber du vågner op,og gør noget inden din lillebror bliver skadet mere end han er .

Anmeld

19. oktober 2011

TbCp

Jamen for pokker! Det burde jo ikke være så svært! Du melder dem næste gang de kører spirituskørsel, længere er den ikke!!! Ja måske er det din far, men han kan slå både sig selv, sin familie og andre mennesker ihjel! Og det kan du være med til at stoppe! Og så laver du en underretning til kommunen så de kan se hvordan din lillebror lever! Ja det er muligt de elsker ham, men ville du lade dine egne børn bo på den måde? Jeg har selv stået der og har gjort hvad jeg skriver!

Anmeld

19. oktober 2011

Mca<3

Jeg ville da melde ham , jeg ville melde selv min egen mand hvis han kunne finde på at køre med sprit i blodet   Det er din pligt .

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Tjaaa..jeg ved hvad jeg ville gøre..men det vil du så ikke..og det synes jeg er rigtigt sørgeligt.

Så jeg ved helt ærligt ikke hvad jeg skal sige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

GryHSB

Rigtig mange har allerede svaret, og jeg er enig med de fleste. Der skal gøres noget, og det skal gå stærkt.

Jeg er ikke enig med dig i, at han ikke er omsorgssvigtet. En ting havde været hvis en forældre drak, og den anden varetog alle de ting et barn har brug for - som f.eks. at blive kørt af en ædru person, men at begge parter drikke; Hvem er den voksne i det lille hjem? Det er din 5-årige lillebror - og jeg vil garanterer for, at grunden til, at han ikke ville blive hos dig, men med sine forældre hjem, er for at sikre sig at de har det godt; og det skal en 5-årig ikke tænke på. Jeg håber for din brors skyld, at du gør noget ved problemet meget snart. Ja det er synd, hvis han skal tvangsfjernes fra sine forældre, men det er endnu mere synd, hvis han skal have ansvaret for dem. Du har muligheden for at give ham en barndom!, så gør noget ved det.

(P.s. Havde det været mig, havde jeg søgt om, at få min lillebror til at bo hos mig i stedet; ja ved godt det kan være hårdt med en lille på vej etc., men jeg ville ikke kunne klare tanken om, at min lillebror skulle udsættes for så voldsomt omsorgssvigt, som jeg synes det lyder til han lider under).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.