Hold da op en god ven/bekendt!!! 
Jeg har faktisk en "veninde" som sagde det samme til mig - det skyldes så nok at hun er sygeligt jaloux over vi skal have en lille bebs, men hendes kæreste ikke vil endnu!!! men det holder hende jo ikke fra at komme med sådanne kommentarer, og nu kan hun ikke sige andet end at hun aldrig kunne finde på at få et barn på SU - for så kan hun jo ikke købe mærkevarer (som åbentbart er det bedste?)
Det er mega træls med sådanne "venner" og vi er da også i fuld gang med at revurdere om vi stadig gider hendes selskab - men kæresten er jo sød nok!!! og det kan være lidt svært at sige til hende at hun lukker meget lort ud!
Vi har købt en ny barnevogn, men mest fordi vi gerne vil have garantien på en forholdsvis dyr ting. Men vi har lige købt en brugt autostol af mærket Römer - som jo skulle være god kvalitet... vi har også købt lidt brugt tøj - både mærkevarer og ganske almindeligt tøj.
For mig handler det meget om at tingene er god kvalitet, madrasser, dyne, tøj osv er jo noget barnet skal bruge meget - så der har vi valgt allergivenligt osv, OG DET KOSTER så lidt ekstra.. Men så sparer vi så andre steder som på fx autostolen som man slet ikke kan se er brugt!!
Bilka, H og M o.lign. laver jo også tøj i god kvalitet i forhold til allergi, uldtøj osv.
Nå det blev alligevel en lang kommentar - MEN JEG SYNES BARE MAN SKAL KØBE DET MAN SYNES ER BEDST TIL ENS LILLE GULDKLUMP! brugt eller ej 

Anmeld