dårlig mor, fordi man køber brugt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.314 visninger
83 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

LilleLene

Jeg har lige fået at vide af en bekendt at man ikke vil give sit barn det bedste, hvis man købber barnevogn, seng og pudslebord brugt. At man skulle være en dårlig mor fordi man genbruger :O
Det gjorde mig faktisk lidt ked af det, at få det at vide

Jeg tænker heller bruge flere penge på de har tøj, bleer og sutteflasker nok, i stedet for at bruge 2000 kr extra på en barnevogn fordi den er ny

Er det mig der tager fejl ? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

FogL

LilleLene skriver:

Jeg har lige fået at vide af en bekendt at man ikke vil give sit barn det bedste, hvis man købber barnevogn, seng og pudslebord brugt. At man skulle være en dårlig mor fordi man genbruger :O

Jeg tænker heller bruge flere penge på de har tøj, bleer og sutteflasker nok, i stedet for at bruge 2000 kr extra på en barnevogn fordi den er ny

Det virker godt nok lidt sippet!!!!  

Anmeld

19. oktober 2011

Happiness

LilleLene skriver:

Det var da noget fis at sige! Det er vel ikke det materielle der gør at man er en god mor! Langt fra!

Er forældre i fattige lande så alle dårlige mødre...?!

Så NEJ det passer ikke. Det er fair nok at hun ikke vil bruge brugt, men skal da ikke blande sig i hvad andre gør

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

LilleLene skriver:

hold da op - så må der skisme være mange dårlige mødre i danmark hvis man har den holdning.  jeg synes det noget FIIIS

Anmeld

19. oktober 2011

Frk Mig

LilleLene skriver:

Man bliver ALDRIG en dårlig mor fordi man køber brugt .. De ekstra penge man spare bliver jo brugt på baby alligevel .. Så nej det må du aldrig tro .. Så ville mange sq være dårlig mødre .. der er mange som køber ting brugt .. Og det er sq lige så godt som nyt

Anmeld

19. oktober 2011

krofo

Synes ikke det gør en til dårlig mor eller far at købe brugt.

Der er da mange der gør det og med de priser de tager for nye barnevogne kan jeg godt forstå dem.

Vi har da også købt brugt til vores drenge og synes bestemt ikke vi er dårlige forældre af den grund.

Anmeld

19. oktober 2011

Stjernestoev

Øh nej det er man absolut ikke!
Det vidner da bare om man er super ansvarlig for sin økonomi. Det er helt op til en selv hvad man vil.

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

syns da bestemt ikke der er noget galt i at genbruge. Så hurtigt som børn vokser kan man tit ikke se at tingene er brugt. Jeg ville være lige glad med hvad den bekendte sagde angående at genbruge det er din beslutning og den er der intet galt i.

Anmeld

19. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uha da hvis det passede så er jeg nok den værste mor... næsten alt hans tøj er købt brugt.. barnevogn og autostol ligeså...

puslebord og seng blev købt i Ikea til billige penge.. og klapvognen købte vi en billig men stadig stabil en der passede til at kunne være bagi bilen..

Anmeld

19. oktober 2011

LilleLene

Er jeg glad for, så er det ikke mig, der tager fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.