Måske et dumt spørgsmål men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

K&S

Dansker I Holland skriver:

Det kan godt være at de bliver sprøjtet så langt op i skeden at det sker automatisk, men det HAR faktisk noget og sige. Jeg har begge mine planlagte børn lagt med benene i vejret og ja det hjalp mig til og blive gravid

Hvordan kan du vide at lige netop det har gjort tricket?

Du kan jo ligeså godt være meget "modtagelig" for sæd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Stjernestoev

Dansker I Holland skriver:

Det kan godt være at de bliver sprøjtet så langt op i skeden at det sker automatisk, men det HAR faktisk noget og sige. Jeg har begge mine planlagte børn lagt med benene i vejret og ja det hjalp mig til og blive gravid

Men man kan vel aldrig vide om det var lige netop det der gjorde det. TROR det er lidt en tilfældighed, da der er mange det bliver det uden. Men man kan jo ligeså godt gøre det, måske kommer der en baby ud af det, og måske kommer der bare en masse håb ud af det! Begge ting er jo fantastiske

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

hahahahah jeg har faktisk også altid tænkt det samme
At det måske ikke når at komme helt om, hvis jeg rejser mig med det samme
Men jeg er blevet gravid selvom jeg ikke har "ligget" med det 

Haha haha så er jeg ikke den eneste med sådanne mærkelige tanker.. også kun derfor jeg oprette anonymt.. synes da det var et lidt pinligt spørgsmål... haha..!

men det er så åbenbart med til at gøre det.. at man ikke "tømmer" sig og ligger med enden i vejret.. Så ved vi det til en anden gang...

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Men man kan vel aldrig vide om det var lige netop det der gjorde det. TROR det er lidt en tilfældighed, da der er mange det bliver det uden. Men man kan jo ligeså godt gøre det, måske kommer der en baby ud af det, og måske kommer der bare en masse håb ud af det! Begge ting er jo fantastiske

Ja det er vel ikke til at vide altså... men der kommer vel også mange grin ud af det... er sikker på min kæreste ville synes jeg var dybt åndsvag hvis jeg bare lige efter sex smækkede en pude under enden også benene om af væggen. haha haha

Anmeld

19. oktober 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

Ja det er vel ikke til at vide altså... men der kommer vel også mange grin ud af det... er sikker på min kæreste ville synes jeg var dybt åndsvag hvis jeg bare lige efter sex smækkede en pude under enden også benene om af væggen. haha haha

Altså charmerende er det jo ikke

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Altså charmerende er det jo ikke

haha haha nej bestemt ikke... Meget ironisk faktisk.. thi hi

Anmeld

19. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ammestue historier længe leve,det er altså en skrøne,at man skal blive liggende.

Sæden sprøjtes ud med ca. 18 km/t lige ved livmodermunden,som under ÆL står lidt åben.

Det der kommer ud når du rejser dig,er sædvæske,og døde sædceller,som under alle omstændigheder,aldrig ville nå æggelederne,og dermed kunne befrugte et æg.

De sunde og befrugtnings dygtige sædceller,svømmer lysttig af sted med det samme,og skal nok nå deres mål.

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Ammestue historier længe leve,det er altså en skrøne,at man skal blive liggende.

Sæden sprøjtes ud med ca. 18 km/t lige ved livmodermunden,som under ÆL står lidt åben.

Det der kommer ud når du rejser dig,er sædvæske,og døde sædceller,som under alle omstændigheder,aldrig ville nå æggelederne,og dermed kunne befrugte et æg.

De sunde og befrugtnings dygtige sædceller,svømmer lysttig af sted med det samme,og skal nok nå deres mål.

Okay Det lyder jo egentlig logisk nok... Men de svømmer jo ikke så hurtigt jo.. så kan de ikke "falde ud" nå man rejser sig?

Anmeld

19. oktober 2011

.....

mea skriver:

Anmeld

19. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg har tænk over noget... når man prøver at blive gravid hvad gør man så efter sex... Lader man sæden bliver derinde.. altså ligger man med det i sig? eller går man bare på toilet fordi det jo er blevet sprøjtet op?

Ligget i med numsen i vejret eller hvordan?

Man glemmer at man er ved at blive gravid -virkede for os.

Vi prøvede alt muligt, benene op i luften osv. da vi så sagde "fuck it" og ikke gjorde noget, kom det pludseligt som en overraskelse. Tror psykisk at hvis man går meget op i det, så kan man stresse for meget og så går det bare ikke som man vil -men jeg er ikke læge, så det er bare en teori 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.