Måske et dumt spørgsmål men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har tænk over noget... når man prøver at blive gravid hvad gør man så efter sex... Lader man sæden bliver derinde.. altså ligger man med det i sig? eller går man bare på toilet fordi det jo er blevet sprøjtet op?

Ligget i med numsen i vejret eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

kirsti

så vidt jeg ved skulle det ikke have den store betydning men det kan da godt være man måske lige skal give haletudserne en chance inden man går på wc

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

uden at være sikker så tror jeg helt automatisk at de bliver sprøget så langt op at det ingen betydning har. Tror ikke det har nogen forskel om du ligger med numsen i vejret - andet end det humoristiske i det

Anmeld

19. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Jeg har tænk over noget... når man prøver at blive gravid hvad gør man så efter sex... Lader man sæden bliver derinde.. altså ligger man med det i sig? eller går man bare på toilet fordi det jo er blevet sprøjtet op?

Det kan godt være at de bliver sprøjtet så langt op i skeden at det sker automatisk, men det HAR faktisk noget og sige. Jeg har begge mine planlagte børn lagt med benene i vejret og ja det hjalp mig til og blive gravid

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

uden at være sikker så tror jeg helt automatisk at de bliver sprøget så langt op at det ingen betydning har. Tror ikke det har nogen forskel om du ligger med numsen i vejret - andet end det humoristiske i det

Okay tak... Prøver ikke at blive gravid lige nu så det er ikke aktuelt pt, kom bare sådan til at tænke på det.. for ville jo også mene at nogle af dem i hvert fald bliver sprøjtet om... Men de svømmer jo ikke særlig hurtigt så var lidt i tvivl

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Det kan godt være at de bliver sprøjtet så langt op i skeden at det sker automatisk, men det HAR faktisk noget og sige. Jeg har begge mine planlagte børn lagt med benene i vejret og ja det hjalp mig til og blive gravid

Okay tak

Tja jeg ved det ikke... haha synes bare det er så forskelligt hvad folk gør og det er da meget rart at vide til den dag man skal igang med at prøve hvordan man skal bærer sig ad

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

Anonym skriver:

Altså det løber altid ud af mig så snart jeg rejser mig op. Så for en sikkerheds skyld lå jeg altid på ryggen 10-15 min efter sex da vi prøvede  

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Altså det løber altid ud af mig så snart jeg rejser mig op. Så for en sikkerheds skyld lå jeg altid på ryggen 10-15 min efter sex da vi prøvede  

Og det virkede kan jeg se

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

Anonym skriver:

Og det virkede kan jeg se

Yes Der er en dejlig prinsesse i mavsen nu Skal ikke kunne sige om det var dét der gjorde det, men det har da sikkert været med til det  

Anmeld

19. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

hahahahah jeg har faktisk også altid tænkt det samme
At det måske ikke når at komme helt om, hvis jeg rejser mig med det samme
Men jeg er blevet gravid selvom jeg ikke har "ligget" med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.