hjælp ømt bryst !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Ja høre jo meget om at det normalt at få ømme bryster når man bliver gravid, men er det også normalt kun at have ondt i det ene bryst jeg har haft en ømhed i mit venstre bryst i små tre dage nu, det er mest ud mod armhulen, og kan mærke det hver gang jeg bruger venstre arm..

det gør mest ondt helt ude på niplen og så helt inden i men som sagt kun på dette bryst, det andet er der intet med

er der nogen som har oplevet det samme og skyldes det en graviditet.. har en meget urelmæssig mens, grundet pco men de 28 dage er gået her på fredag...  har kke haft nogen falske sympomter siden jeg lige smed pillerne i december 2010 de første månder havde jeg ømme bryster, kvalme træt og alle de "normale" symptomer,, men så fik jeg konstateret pco og har ikke mærket nogen symptomer det sidste halve år,, nu har jeg så tabt mig lige knap 10 kilo på 6 uger, og fik min længe ventet mens (145 dage forsinket) efter jeg havde smidt de første 6 kg...

hvad med kvalme og stik/jag i underliv(mave) er det noget man skal have konstant eller??? jeg oplever det en gang i mellem sådan 5 - 10 min af gangen...

er der nogen der prøvet noget af det jeg har prøvet at beskrive??

hmm ja manglede vist bare lige at komme af med lidt, har ikke så mange at snakke med om det her..

tak fordi i gad at læse med selvom det blev lidt forviret

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, jeg er idag gravid i uge 24+2 og jeg har kun haft ømhed i det ene bryst og utrolig meget selve niple, aldrig begge på en gang.

for at du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.