Så prøvede jeg ÆL test for første gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

metski83

Malli skriver:

Tak! Ja, det er bare med at gøre det mens det tæller, men stadig prøve at lade være at tænke på at man gør det fordi man ved at det er NU det tæller. Det kan godt blive lidt skørt, og måske ikke give den afslutning man har brug for 

Håber i hvert fald det ender ud i en baby. Det ville være den ultimative julegave.

Jeg har altid drømt om, at mine forældre skulle have et scanningsbillede i julegave, så det ville være en drøm hvis det lykkedes denne gang. Helt perfekt til jul.

Men ja som du siger, man skal ikke tænke for meget på det, men kææææft det er svært, når man så gerne vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Malli

metski83 skriver:

Håber i hvert fald det ender ud i en baby. Det ville være den ultimative julegave.

Jeg har altid drømt om, at mine forældre skulle have et scanningsbillede i julegave, så det ville være en drøm hvis det lykkedes denne gang. Helt perfekt til jul.

Men ja som du siger, man skal ikke tænke for meget på det, men kææææft det er svært, når man så gerne vil.

Det er så svært! Jeg forsøgte virkelig denne måned at sige til mig selv at jeg kun måtte tænke på det når det var ÆL tid, og ikke teste med G-test før den dag det var planlagt i forhold til mens! Og så har jeg i en måned haft en aftale med en masse tøser, i lørdags, så besluttede at et var DET jeg skulle tænke på, og glæde mig til og så lade vær at forkusere på at blive gravid. om det har hjulpet, ja det vælger jeg at tro på  Krydser fingre for jer denne gang. Hvornår skal du (ikke) ha mens? 

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Malli skriver:

Det er så svært! Jeg forsøgte virkelig denne måned at sige til mig selv at jeg kun måtte tænke på det når det var ÆL tid, og ikke teste med G-test før den dag det var planlagt i forhold til mens! Og så har jeg i en måned haft en aftale med en masse tøser, i lørdags, så besluttede at et var DET jeg skulle tænke på, og glæde mig til og så lade vær at forkusere på at blive gravid. om det har hjulpet, ja det vælger jeg at tro på  Krydser fingre for jer denne gang. Hvornår skal du (ikke) ha mens? 

Hvor er du god, hvornår skal du (ikke) have mens

Jeg ved det faktisk ikke helt, for min cyklus har ikke været regelmæssig. Hvis der går de 4 uger imellem, så torsdag i næste uge. Andre gange er der gået 5 uger, så er der jo yderligere end uge. så jeg må se tiden lidt an.

Prøver også at fokusere på min kur i stedet for, og håber det hjælper. De her dage omkring ÆL er det selvfølgelig svært at undgå at fokusere lidt på det

Anmeld

18. oktober 2011

Malli

metski83 skriver:

Hvor er du god, hvornår skal du (ikke) have mens

Jeg ved det faktisk ikke helt, for min cyklus har ikke været regelmæssig. Hvis der går de 4 uger imellem, så torsdag i næste uge. Andre gange er der gået 5 uger, så er der jo yderligere end uge. så jeg må se tiden lidt an.

Prøver også at fokusere på min kur i stedet for, og håber det hjælper. De her dage omkring ÆL er det selvfølgelig svært at undgå at fokusere lidt på det

Jeg skal nok krydse for dig  det ville jo være den skønneste julegave både til jer, men også til hele familien 

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Malli skriver:

Jeg skal nok krydse for dig  det ville jo være den skønneste julegave både til jer, men også til hele familien 

Lige præcis

Tusinde tak, det er sødt af dig

Anmeld

19. oktober 2011

NNL

metski83 skriver:

Tak for det, håber der er held ved det.

Er det noget med at man siger, at når den er positiv har man ÆL inden for 48 timer ?

Ja, i min brugsanvisning stod der at ælgæsningen var indenfor 36-48 timer ved en positiv test

Anmeld

19. oktober 2011

NNL

NNL skriver:

Ja, i min brugsanvisning stod der at ælgæsningen var indenfor 36-48 timer ved en positiv test

...rigtig flot stavet ellers, der skulle selvfølgelig stå 'ægløsningen'

Anmeld

19. oktober 2011

Lilje82

Vi prøvede dem 1 måned og var sammen den dag den var positiv og vi har i dag en dejlig fræk dreng på 9 måneder

Så held og lykke med det

Anmeld

19. oktober 2011

metski83

NNL skriver:

...rigtig flot stavet ellers, der skulle selvfølgelig stå 'ægløsningen'

Så må vi jo hellere hygge de næste par dage.

Anmeld

19. oktober 2011

metski83

Lilje82 skriver:

Vi prøvede dem 1 måned og var sammen den dag den var positiv og vi har i dag en dejlig fræk dreng på 9 måneder

Så held og lykke med det

Uh det lyder godt. Håber det har samme effekt for os :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.