Så prøvede jeg ÆL test for første gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2011

metski83

...... Eller dvs. jeg har brugt dem i 10 dage nu. Først i dag på 19 dagen har jeg ÆL.

Vi har altid satset på at den lå midt imelem cyklus, og derfor altid slappet lidt mere af sidst i cyklus, hvilket jo nok har været en fejl.

Så nu må vi se om det lykkedes med de test, i dag er der i hvert fald blevet hygget, og det må vi jo også hellere de næste par dage

Har i gode erfaringer med ÆL test ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Anonym

Ja, er blevet gravid inden for 1-3 mdr med dem 2 gange.

Og uden dem har det taget mere end 1 år og lige omkring 2 år.

Anmeld

18. oktober 2011

NNL

Tillykke med den positive ÆL test, så langt så godt )

Jeg har selv brugt ÆL teste i nogle cyklusser for at finde ud af om det lå samme tidspunkt. Vi havde de første mange gange sex hver dag næsten hele periode, men helt sikkert omkring ægløsning, men til sidst prøvede vi at lade der gå et par dage imellem.

I den cyklus jeg blev gravid var vi sammen lørdag, tirsdag og torsdag. Onsdag var ÆL testen positiv, hvilket vil sige ÆL (tidligt) fredag. Og der var bonus

Siger ikke det er sådan hos alle, men tror det har hjulpet hos os at lade sædcellerne vokse sig lidt stærkere

Rigtig meget held og lykke med det 

Knus fra NNL (i 11. uge nu

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Anonym skriver:

Ja, er blevet gravid inden for 1-3 mdr med dem 2 gange.

Og uden dem har det taget mere end 1 år og lige omkring 2 år.

Så kan man da håbe det har en effekt. Det er første måned vi prøver med de tests.

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

NNL skriver:

Tillykke med den positive ÆL test, så langt så godt )

Jeg har selv brugt ÆL teste i nogle cyklusser for at finde ud af om det lå samme tidspunkt. Vi havde de første mange gange sex hver dag næsten hele periode, men helt sikkert omkring ægløsning, men til sidst prøvede vi at lade der gå et par dage imellem.

I den cyklus jeg blev gravid var vi sammen lørdag, tirsdag og torsdag. Onsdag var ÆL testen positiv, hvilket vil sige ÆL (tidligt) fredag. Og der var bonus

Siger ikke det er sådan hos alle, men tror det har hjulpet hos os at lade sædcellerne vokse sig lidt stærkere

Rigtig meget held og lykke med det 

Knus fra NNL (i 11. uge nu

Tak for det, håber der er held ved det.

Er det noget med at man siger, at når den er positiv har man ÆL inden for 48 timer ?

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym

ca 12-36 timer, men der kan gå et par timer mere, kommer an på hvornår din test ville have været positiv hvis du havde testet en gang om dagen i stedet for to dage.

F.eks. testede jeg ca kl 10, negativ, testede igen kl 17, knald positiv, dvs havde jeg ventet 24 timer med at teste havde jeg misset de første MANGE timer af de ca 24-36 timer.

Men man skal jo gerne knald op til æl og ved æl, så hvis du har sex i aften og igen torsdag, burde du være dækket ret godt:-)

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Anonym skriver:

ca 12-36 timer, men der kan gå et par timer mere, kommer an på hvornår din test ville have været positiv hvis du havde testet en gang om dagen i stedet for to dage.

F.eks. testede jeg ca kl 10, negativ, testede igen kl 17, knald positiv, dvs havde jeg ventet 24 timer med at teste havde jeg misset de første MANGE timer af de ca 24-36 timer.

Men man skal jo gerne knald op til æl og ved æl, så hvis du har sex i aften og igen torsdag, burde du være dækket ret godt:-)

Vi blev enige om at hygge i dag, og de næste tre dage

Anmeld

18. oktober 2011

Malli

JA, jeg begyndte at tag ÆL test midten af september, hyggede dagene inden den blev postiv, og dagen efter. I søndags stod jeg så med en positiv GRAVIDITETS test! Ihhh og nu har min læge ferielukket, indtil på mandag! Kan mærke jeg har brug for at tale med hende, da jeg er bange for at miste, da jeg havde en SA i juli! Men jeg må vidst vente til næste uge

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Malli skriver:

JA, jeg begyndte at tag ÆL test midten af september, hyggede dagene inden den blev postiv, og dagen efter. I søndags stod jeg så med en positiv GRAVIDITETS test! Ihhh og nu har min læge ferielukket, indtil på mandag! Kan mærke jeg har brug for at tale med hende, da jeg er bange for at miste, da jeg havde en SA i juli! Men jeg må vidst vente til næste uge

Tillykke med graviditeten, det er da fantastisk

Håber jeg kan gøre dig kunsten efter.

Vi hyggede i søndags, og den var så positiv i dag (måske mere positiv i morgen, det ved jeg ikke endnu. Tror den var der i dag. ) Så vi har hygget i dag også, og de næste to dage skal vi i hver fald også

Anmeld

18. oktober 2011

Malli

metski83 skriver:

Tillykke med graviditeten, det er da fantastisk

Håber jeg kan gøre dig kunsten efter.

Vi hyggede i søndags, og den var så positiv i dag (måske mere positiv i morgen, det ved jeg ikke endnu. Tror den var der i dag. ) Så vi har hygget i dag også, og de næste to dage skal vi i hver fald også

Tak! Ja, det er bare med at gøre det mens det tæller, men stadig prøve at lade være at tænke på at man gør det fordi man ved at det er NU det tæller. Det kan godt blive lidt skørt, og måske ikke give den afslutning man har brug for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.