Jeg har termin i september....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Hej

Jeg er ny herinde,
Jeg er sat til at føde til september, den 20 / 9 2009

Vi ved ikke hvad det bliver, det kunne vi ikke få at vide, det er også mere spændende når man ikke ved det. Det tror jeg på.

Knus fra Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Alína Hólm

jeg er 16 og har termin den 14 september.

Anmeld

10. juni 2009

banaman89

Heej med alle jer ..

Jeg hedder Anna og bor i Esbjerg sammen med min kæreste ..
Jeg har termin den 25-09-09 , så jeg håber at jeg kan passe ind her

Dette er mit første barn , vi glæder os rigtig meget selvom vi ikke helt kan forstå det endnu ..

*Hilsen Anna ,, 24+5 ..

Anmeld

28. juni 2009

Dansker i England

Jeg har termin den 1. september med mit første barn, og jeg når at fylde 27 inden da. Jeg bor i England

Anmeld

9. august 2009

Pellemor

Hej
Jeg har termin d. 2. september og det er mit 2. barn. Mit første barn er snart 14 år så det føles næsten som om det er det 1. gang
Har snart termin og er faktisk pisse (undskyld jeg bander) nervøs for at føde - har flere gange drømt mærkelige drømme omkring fødslen, sidst drømte jeg at jeg havde født en kattekilling, den så da sød ud med babytøj på, men havde altså lidt problemer med at ligge stille i barnevognen.. he he..
Er der nogle af jer andre som også er nervøse for at føde og som har underlige drømme?

Anmeld

25. august 2009

Mallilu

Hej!
Jeg er 20 og har termin 20. september...
Min kæreste og jeg er ved at være rigtig utålmodige selvom der alligevel er næsten 4 uger til endnu 

Jeg havde også førhen rigtig mange underlige drømme omkring min fødsel, som gjorde mig rigtig nervøs, men efter jeg er holdt op med at læse fødselsberetninger er mine 'mararidt' også stoppet...

Anmeld

25. august 2009

mnj1973

mnj1973 skriver:

hej
jeg har også termin i september
præcis d. 27/9 så jeg er 13+4 uger og jeg ventermit 7. barn

hilsen mette

hejsa

så har jeg født d. 6/8 i uge 32+4 han véjede 2604
og målte 49 cm
han var lidt umoden i lungerne men det er helt ovre nu for vi er ligekommet hjem

Anmeld

26. august 2009

Findusinde

mnj1973 skriver:

hejsa

så har jeg født d. 6/8 i uge 32+4 han véjede 2604
og målte 49 cm
han var lidt umoden i lungerne men det er helt ovre nu for vi er ligekommet hjem

Heej ...

Tillykke med lillemanden! Han ville ikke vente tiden ud.. Dejligt at høre at Alt er OK! 

Knus Annemette som er 36+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.