Jeg har termin i september....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Nanna1985

Hej Tøser.. Jeg hedder Nanna.. Er lige fyldt 24 år Er 22 fulde úger henne..
Har termin D. 1 September 2009, dette er vores andet barn Vi glæder os rigtig meget Vi vil ikke vide kønnet...

Vi har en dejlig datter fra November 2006, så hun er 2 ½ år gammel, en værre bandit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Fam. Munkholm

Hejsa alle i gravide tøser
Jeg hedder Anita, jeg er 25 år gammel og venter vores andet barn den 20/ 9-09.. Vi bor på salling ved Skive, skal føde på Viborg sygehus..

Anmeld

4. maj 2009

MilleMor21

Halløj allesammen.

Jeg er en pige på 21. Venter mit andet barn d. 7/9, har en smuk datter fra d. 5/5-05 og hun glæder sig enormt til at blive storesøster, vi ved det bliver en dreng denne gang, så det er noget af en omstilling :-)

Qnuz Pernille

Anmeld

5. maj 2009

Mau

Hej alle
Jeg hedder Mette og kommer fra Nordsjælland. Jeg er i 22.uge, og har termin d.13.september

Det er vores første barn, og vi glæder os utroligt meget - vi skal have en lille dreng

Anmeld

11. maj 2009

mhl0204

Hej hej..

Jeg hedder Mette er 35 år, og venter min 3. pige til september.. Har termin den 25

Anmeld

11. maj 2009

majhan11

hey alle

jeg hedder Majbritt er 30 år og har termin d 14 september, men blir sat i gang 3 uger før pga min sukkersyge, har fået tre aborter før pga den men har fået lov til at gennemføre denne gang, så det er super dejligt. jeg er 21+6 og bor i aalborg øst

Anmeld

19. maj 2009

Natalialea

Heej jeg hedder Natalia og bor i kolding, sammen med min kæreste Steven, som er barnets far.

Vi er også så heldige at være sat til september, nemlig D.06-09-09.
Først blev jeg sat til d. 09-09-09, og det mente vi var en go dag. og en sjov dato. Så det skulle de lige ødelægge. Men fint.
 Han kommer jo alligevel når han har lyst. Først da vi fik afvide at det skulle blive en dreng, var det helt uvirkeligt.

Og vi kommer os nogen gange stadig til og sige den. Så det er lidt svært. Men vi har stortset styr på alle ting. Vi skal bare lige have fundet lejligheden som vi alle kan være i.

Men jeg synes det er lidt svært. Men nu må håber vi bare på det bare ordner sig det hele inden jeg føder. Det ville være rart..Men vi glæder os helt vildt til og være unge forældre.

Jeg selv er 19år, lige fyldt det i år. Og min kæreste er 22år. Så det jo skønt. Og begge vores forældre er bare så hjælpsomme til alt mulig. Så det er vi også rigtig glade for. Lige i dag er jeg 24+2.

Så det skrider frem af. Og alt går godt. Så det jo dejligt. Så glæder vi os bare til han kommer ud. Det bliver mere af slappet. Ikke og skulle tænke på om man nu løfter noget for tungt eller noget. Men det var lidt om vores historie, som jeg lige ville dele.

hilsen Natalia og Steven

Anmeld

20. maj 2009

maikenh

hejsa jeg vil da også lige ind og ligge ved jer ...

min termin er den 28/9 -2009 og vi skal havde en søn ,det er  min nr 2 barn har en dreng på 6 år også smiler

Anmeld

20. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Hejsa

Jeg er ny herinde, og jeg vil også være med.

Jeg er gravid, og skal føde den 20/9 2009 er jeg sat til.

Det er vores første barn.

Jeg er begyndt at mærke liv nu i denne uge, men det er vores den første som sagt, så jeg ved ikke rigtigt hvordan det føles at mærke liv rigtigt endnu, jeg mærker små bobler i min mave.
Men det kommer vel at jeg mærker det rigtigt.
Men jeg er kraftig, jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre.
Hvis nogen ved det så vil jeg være glad for at svar herinde fra .
Knus fra Susanne

Anmeld

20. maj 2009

Disney79

Hej alle sammen...!!
Så kom jeg os på Baby.dk og endelig fandt jeg nogen med termin i september... Jeg har termin den. 14/09-2009

Det er mit andet barn  
Jeg er 29år og når lige at holde min datters 4års fødselsdag inden jeg skal føde og når lige at føde inden jeg bliver 30  så det er ikke helt godt plandlagt hi hi men det var det nu heller ikke...

Kommer fra Øst Himmerland (Veddum ved Hadsund)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.