Heej jeg hedder Natalia og bor i kolding, sammen med min kæreste Steven, som er barnets far.
Vi er også så heldige at være sat til september, nemlig D.06-09-09.
Først blev jeg sat til d. 09-09-09, og det mente vi var en go dag. og en sjov dato. Så det skulle de lige ødelægge. Men fint.
Han kommer jo alligevel når han har lyst. Først da vi fik afvide at det skulle blive en dreng, var det helt uvirkeligt.
Og vi kommer os nogen gange stadig til og sige den. Så det er lidt svært. Men vi har stortset styr på alle ting. Vi skal bare lige have fundet lejligheden som vi alle kan være i.
Men jeg synes det er lidt svært. Men nu må håber vi bare på det bare ordner sig det hele inden jeg føder. Det ville være rart..Men vi glæder os helt vildt til og være unge forældre.
Jeg selv er 19år, lige fyldt det i år. Og min kæreste er 22år. Så det jo skønt. Og begge vores forældre er bare så hjælpsomme til alt mulig. Så det er vi også rigtig glade for. Lige i dag er jeg 24+2.
Så det skrider frem af. Og alt går godt. Så det jo dejligt. Så glæder vi os bare til han kommer ud. Det bliver mere af slappet. Ikke og skulle tænke på om man nu løfter noget for tungt eller noget. Men det var lidt om vores historie, som jeg lige ville dele.

hilsen Natalia og Steven
Anmeld