Jeg har termin i september....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Leneur

Alle i der har temin i september.... Hvor er i fra og hvad er jeres alder??
Jeg selv er bosiddende i Skanderborg og meget snart 36 år. Jeg er så 1. gangsfødende.

Hilsen fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

zikkimus

Jeg er 30 år, fra Næstved på sydsjælland, og det er som sagt første barn, nu håber jeg bare alt går godt - jeg har nemlig fået lussingesyge pga mit job i en børnehave...og der er 10 % chance for at vors lille vidunder dør :0(( håber virkelig at alt går som det skal.....man er jo allerede helt vild med livet inde i maven....

Anmeld

8. april 2009

Leneur

Det var da træls for dig men håber at alt forløber som det skal. Lægen følger dig vel tæt og kontrollerer udviklingen??

Knus og tanker.

Anmeld

8. april 2009

Findusinde

Jeg er 28, og det er mit første barn.. Bor i Hallund, nærheden af Øster Brønderslev...

Anmeld

10. april 2009

zikkimus

Leneur skriver:

Det var da træls for dig men håber at alt forløber som det skal. Lægen følger dig vel tæt og kontrollerer udviklingen??

Knus og tanker.

Jeg fk det ad vide fredag inden påske, så der er intet sket endnu, jeg håber bare snart på en scanning så jeg FORHÅBENTLIG kan se liv.....det er til at blive sindsyg over, men må jo bare tænke på at 90 % overlever...

Anmeld

12. april 2009

coco

Det er også mit det første barn så glæder mig rigtig meget. Jeg har termin d.16 sep. og skal til min første scanning d.10. marts det bliver sjovt og spændene at få sit ufødte barn på foto.

jeg har også termin den 16 september det er mit føreste barn og har fået af vide at det bliver en dreng

Anmeld

15. april 2009

zikkimus

zikkimus skriver:

Jeg er 30 år, fra Næstved på sydsjælland, og det er som sagt første barn, nu håber jeg bare alt går godt - jeg har nemlig fået lussingesyge pga mit job i en børnehave...og der er 10 % chance for at vors lille vidunder dør :0(( håber virkelig at alt går som det skal.....man er jo allerede helt vild med livet inde i maven....

HVOR HELDIG kan man være, har fundet ud af at jeg ikke er smittet med lussingesyg - i hvert fald ikke denne gag JUBIIIII så tør man rigtig glæde sig igen....love my life :0)

Anmeld

19. april 2009

Leneur

zikkimus skriver:

HVOR HELDIG kan man være, har fundet ud af at jeg ikke er smittet med lussingesyg - i hvert fald ikke denne gag JUBIIIII så tør man rigtig glæde sig igen....love my life :0)

Åh hvor dejligt at høre og mange gange tillykke med det.

Knus

Anmeld

20. april 2009

zikkimus

Leneur skriver:

Åh hvor dejligt at høre og mange gange tillykke med det.

Knus

Mange tak :0)

Anmeld

26. april 2009

Cille88

Jeg er 21 og fra Taastrup. Jeg har termin d. 24 september og skal til scanning d. 11 maj og finde ud af hvad kønnet er. ) Min kæreste og jeg glæder os rigtig meget og synes at hele forløbet at super spændende.
Er folk begyndt at kunne mærke noget, jeg bliver nemlig tit spurgt, men synes ikke rigtig at jeg kan mærke noget endnu. Jeg er 18+3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.