Forvirret - hvad tror i - drømmer jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

pemiro

Lou skriver:

- Tak - jeg håber også! men tror ikke el. tør i hvert fald ikke..

Krydser i hvert fald fingre for dig
Kender godt det der med at stå og håbe man er gravid og så er man ikke.. Alt for skuffende...
Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Lou

EmmaJosephine skriver:

Jeg synes, at du skal vente, og se tiden an. Hvis du er meget i tvivl, så kontakt din læge, og få taget en blodprøve, ellers må du med mellemrum tage hjemmetests 

Ja jeg ved det godt.. det er jo bare det der med tålmodigheden.. hihi.. men tænke jeg ville høre folk ad, måske andre havde prøvet noget lignende... 

Anmeld

18. oktober 2011

MLT

Lou skriver:

Ja jeg ved det godt.. det er jo bare det der med tålmodigheden.. hihi.. men tænke jeg ville høre folk ad, måske andre havde prøvet noget lignende... 

Hehe, kender det godt!
Chancen for, at du er gravid er der jo, selvom at testen først blev positiv efter noget tid Ring til din læge, og få det afklaret Jeg krydser finger for, at den er positiv!  

Anmeld

18. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Lou skriver:

hmm jooo det kunne jo godt være en mulighed, men jeg plejer at kunne mærke det ... og så skulle jeg jo lige have haft det, - så ville en test vel ikke allerede kunne vise positiv?

NEj så er det ikke rigtig nogen mulighed . Jeg vil vente og se indtil næste mens om den kommer

Anmeld

18. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lou skriver:

Hej tøser

Altså jeg troede jeg var gravid sidste måned, men mens kom på dagen til min store ærgelse!! ..men jeg har bare haft det så skidt med kvalme, hovedpine og træthed at jeg alligevel ik har kunnet slippe tanken om at jeg måske bare var en af dem, som fik mens under graviditet.. (det er jo min første gang) - jeg havde det så skidt i går og tog så en test om morgenen.. jeg synes hverken den var positiv el. negativ meget mærkeligt kender i det? Men da jeg kom hjem fra arbejde var den altså svagt positiv.. jeg tør ikke tro på at det er rigtigt... skal egentligt have æl i morgen, så jeg er snot forvirret og tænker om jeg skal ringe til lægen for at få opklaret misæren.. er jeg skør? jeg gider ikke og fremstå som en komplet tåbe  øv jeg bliver skør i hovedet af det her projekt. 

Kh Louise

Spændene

Jeg testede først positiv i 8. uge...

Anmeld

18. oktober 2011

Rockertand

pemiro skriver:

Somme tider bliver graviditetstests positive hvis man aflæser dem efter det anbefalede tidspunkt.
Håber du er gravid, det var bare lige så du vidste det
for den er der.. Og husk dit hcg er højest om morgenen

Kram

HCG er ikke højest om morgenen, faktisk er hormonindholdet i kroppen som regel højest om eftermiddagen/aftenen - men det anbefales at bruge morgenurin, da urinen er koncentreret med HCG efter en hel nats søvn. Jeg har som så mange andre kunnet præstere de flotteste teste om aftenen til trods for, at jeg har haft 3-4 timer mellem tisseture døgnet rundt, om morgenen var det bare nogle halvkvalte teststreger. 

Anmeld

18. oktober 2011

Muffinmus

Omkring 50 % af g-testen vil slå svagt ud når man har æl eller æl er på vej f.eks så det er desværre IKKE unormalt det du lige har oplevet, tro på din æl er lige om hjørnet i stedet for.

Eller google det, for så vil du se mange piger har prøvet det med at få en svag streg omkring æl tidspunktet og det er ikke lig med graviditet.

Men håber du får gevinst den her gang så:-)Hvis æl eræ ige om hjørnet så håber jeg i har været godt i gang allerede:-)

Anmeld

19. oktober 2011

Lou

MariaE skriver:

Omkring 50 % af g-testen vil slå svagt ud når man har æl eller æl er på vej f.eks så det er desværre IKKE unormalt det du lige har oplevet, tro på din æl er lige om hjørnet i stedet for.

Eller google det, for så vil du se mange piger har prøvet det med at få en svag streg omkring æl tidspunktet og det er ikke lig med graviditet.

Men håber du får gevinst den her gang så:-)Hvis æl eræ ige om hjørnet så håber jeg i har været godt i gang allerede:-)

Hmm nogle gange er det svært at google sig frem til det rigtige, men jeg kan godt se, at det du siger lyder meget logisk på en el. anden måde.... som sagt troede jeg heller ikke rigtig på at det var noget...  Men man spekulere jo altid hehe. 

Vi er godt i gang hehe, og håber da at jeg så denne gang får gevinst.. men man kan jo kun gøre sit bedste ;O) og så håbe... selv om man ikke altid tør. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.