Forvirret - hvad tror i - drømmer jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Lou

Hej tøser

Altså jeg troede jeg var gravid sidste måned, men mens kom på dagen til min store ærgelse!! ..men jeg har bare haft det så skidt med kvalme, hovedpine og træthed at jeg alligevel ik har kunnet slippe tanken om at jeg måske bare var en af dem, som fik mens under graviditet.. (det er jo min første gang) - jeg havde det så skidt i går og tog så en test om morgenen.. jeg synes hverken den var positiv el. negativ meget mærkeligt kender i det? Men da jeg kom hjem fra arbejde var den altså svagt positiv.. jeg tør ikke tro på at det er rigtigt... skal egentligt have æl i morgen, så jeg er snot forvirret og tænker om jeg skal ringe til lægen for at få opklaret misæren.. er jeg skør? jeg gider ikke og fremstå som en komplet tåbe  øv jeg bliver skør i hovedet af det her projekt. 

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Rockertand

Der er ikke andet for end at teste hver 2. dag fra nu, til du har en afklaring.

HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så der skal meget hurtigt ske en forbedring i dine teststreger, hvis der er tale om en graviditet.

Pøj-pøj.

Anmeld

18. oktober 2011

Lou

Rockertand skriver:

Der er ikke andet for end at teste hver 2. dag fra nu, til du har en afklaring.

HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så der skal meget hurtigt ske en forbedring i dine teststreger, hvis der er tale om en graviditet.

Pøj-pøj.

Ja men hvis jeg er gravid så blev jeg det jo sidste måned, så burde HCG jo også være meget højere oppe.. med mindre jeg bare ikke har et højt niveau.. og så bliver det vel heller ikke fordoblet på samme måde som det gør hos "normale" ... jeg ved ikke rigtigt.. kan lægerne ikke bedre så det ved en blodprøve?

Anmeld

18. oktober 2011

mortilnoahogmelina

dET KAN OS VÆRE DU HAR HAFT TIDLIG ÆL I DEN HER MÅNED ..

Anmeld

18. oktober 2011

Rockertand

Lou skriver:

Ja men hvis jeg er gravid så blev jeg det jo sidste måned, så burde HCG jo også være meget højere oppe.. med mindre jeg bare ikke har et højt niveau.. og så bliver det vel heller ikke fordoblet på samme måde som det gør hos "normale" ... jeg ved ikke rigtigt.. kan lægerne ikke bedre så det ved en blodprøve?

Tja, der er jo nogle, der først kan teste positivt 5-6 uger henne.

Det vil nok være at skyde lidt over mål at få taget en blodprøve på nuværende tidspunkt, der er jo intet helbredsmæssigt galt i din situation, det er mest, at du selv ønsker en afklaring og er utålmodig, men det bør ikke udløse en blodprøve.

Anmeld

18. oktober 2011

Lou

Pernille08 skriver:

dET KAN OS VÆRE DU HAR HAFT TIDLIG ÆL I DEN HER MÅNED ..

hmm jooo det kunne jo godt være en mulighed, men jeg plejer at kunne mærke det ... og så skulle jeg jo lige have haft det, - så ville en test vel ikke allerede kunne vise positiv?

Anmeld

18. oktober 2011

pemiro

Somme tider bliver graviditetstests positive hvis man aflæser dem efter det anbefalede tidspunkt.
Håber du er gravid, det var bare lige så du vidste det
for den er der.. Og husk dit hcg er højest om morgenen

Kram

Anmeld

18. oktober 2011

Lou

pemiro skriver:

Somme tider bliver graviditetstests positive hvis man aflæser dem efter det anbefalede tidspunkt.
Håber du er gravid, det var bare lige så du vidste det
for den er der.. Og husk dit hcg er højest om morgenen

Kram

- Tak - jeg håber også! men tror ikke el. tør i hvert fald ikke..

Anmeld

18. oktober 2011

Lou

Rockertand skriver:

Tja, der er jo nogle, der først kan teste positivt 5-6 uger henne.

Det vil nok være at skyde lidt over mål at få taget en blodprøve på nuværende tidspunkt, der er jo intet helbredsmæssigt galt i din situation, det er mest, at du selv ønsker en afklaring og er utålmodig, men det bør ikke udløse en blodprøve.

Nårh... hehe.. jeg var ikke klar over at der skulle være noget galt før man kunne få taget blodprøve  Ja jeg må bare vente og se tiden an..

Anmeld

18. oktober 2011

MLT

Jeg synes, at du skal vente, og se tiden an. Hvis du er meget i tvivl, så kontakt din læge, og få taget en blodprøve, ellers må du med mellemrum tage hjemmetests 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.