Anonym skriver:
er ked af at du også har været igennem det samme... 
som jeg har skrevet tidligere så er jeg fuldstændig overbevist om at en ny graviditet vil være det eneste som kan få mig 100 % videre...
jeg har virkelig prøvet på at få mine tanker på noget andet, og tænke positive tanker om alt det gode som jeg ellers har i livet.. men vores lille tabte spire blir ved med at dukke op i tankerne...
egentlig er det jo ret underligt at man kan elske noget så højt! "den" nåede jo aldrig rigtig at blive til noget... men den var skabt af os, og selvom jeg ikke var længere henne var jeg allerde utrolig meget knyttet til det lille væsen... 
Det er nu lige meget hvor længe man har den, sorgen lige efter er den samme, dog er nemmer at komme over en SA tidligt end sent. (har haft en i 21. uge og den kommer jeg mig nok aldrig over, der hedder det "lære at leve med det").
Men det er svært, specielt hvis man ikke har børn i forvejen. Jeg manglede rigtig meget noget jeg kunne give mig til, nogen at give den kærlighed og omsorg som spire skulle have haft. Desværre lod vi det gå ud over hinanden herhjemme, det kan ødelægge rigtig meget, så det vigtigste ligenu er, at i husker hinanden og respektere hinandens føleser.
Håber snart i for gevinst igen 
Anmeld