Jeg havde desværre en spontan abort i staretn af Juli hvor jeg var i 6 uge... 
De 2 uger hvor jeg nåede at være gravid, var så lykkelige... vi glædede os helt vildt til det hele... se maven vokse, mærke spark, møde vores lille baby osv osv...
men sådan blev det bare ikke! jeg begyndte at bløde en morgen... havde ingen smerter og blødte til at begynde med ikke særlig meget... jeg ringede til min læge, og hun fik en tid til mig på sygehuset til en akut scanning!
Lægen derinde havde faktisk håb, netop fordi jeg ikke blødte så meget... men ak, da hun begynder at scanne, ser hun en stor blodansamlig inde i min livmoder, og en tom blommesæk
dommen var så hårdt... jeg lå bare der på briksen og græd, og min kæreste vidste ikke helr hvor han skulle gøre af sig selv...
de efterfølgende dage begyndte jeg at bløde rigtig meget, og det fortsatte 1 uge... jeg var helt færdig og udmattet, både fysisk og psykisk!
nu her lidt over 3 måneder senere, er jeg stadig ikke kommet mig over det hele...
jeg blir ved med at tænke på den lille spire... jeg har talt frem til at jeg nu ville være ovre NF, faktisk snart halvvejs gennem graviditeten, og det er så hårdt at tænke på... måske ville jeg omkring nu her begynde at mærke små spark? have en sød baby bule på maven?
jeg kan stadig begynde at græde når jeg tænker på det hele... tænker om jeg kunne have gjort noget anderledes så den lille var blevet derinde...
Vi har prøvet at blive gravide igen siden, men der sker bare ingenting...
jeg er helt 100 på at jeg først kommer rigtigt over det hele når jeg er gravid igen... nu tænker nogle af jer måske at det lyder som om at jeg ikke er klar endnu.. men tro mig, det er jeg! Det eneste jeg ønsker i hele verden er at blive gravid igen, så jeg kan kaste min kærlighed og opmærksomhed på noget der rent faktisk kan blive virkeligt...
puha... nå men jeg havde vist bare lige brug for at komme ud med mine tanker og følelser!
tak fordi du læste med