Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marita skriver: Jeg vil gerne købe en. Må man få den i lilla/orange eller ser det helt skørt ud?
Jeg vil gerne købe en. Må man få den i lilla/orange eller ser det helt skørt ud?
Din sutte kæde er færdig.....
Undskyld ventetiden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bestiller varer i morgen så du kan stadig nå at bestille....
l.kjoeller skriver: Hvor lang tids levering er der? Så bestiller jeg i morgen formiddag hvis jeg skal have;-)
Hvor lang tids levering er der? Så bestiller jeg i morgen formiddag hvis jeg skal have;-)
Ca 1-2 uger
Bestil nu, da jeg lørdag bestiller nye varer
GitteC78 skriver: Hej Nogen der skal bestille en suttekæde, inden jeg bestiller nye varer lørdag. Mangler du en suttekæde til den lille med barnets navn? Jeg laver suttekæder som koster 60 kr. plus 2 kr. på bogstav plus porto. Suttekæderne laves i følgende farver, blå, grøn, lilla, rød, orange, gul og lyserød. Her er billeder af hvordan kæden f.eks. kan se ud
Hej
Nogen der skal bestille en suttekæde, inden jeg bestiller nye varer lørdag.
Mangler du en suttekæde til den lille med barnets navn? Jeg laver suttekæder som koster 60 kr. plus 2 kr. på bogstav plus porto.
Suttekæderne laves i følgende farver, blå, grøn, lilla, rød, orange, gul og lyserød.
Her er billeder af hvordan kæden f.eks. kan se ud
hej
jeg vil gerne købe en, i den hvide model, bare hvor den er limegrøn/turkisblå, hvis det kan lade sig gøre??
der skal stå Magnus
hvad kommer det til at koste?
TrineMine86 skriver: hej jeg vil gerne købe en, i den hvide model, bare hvor den er limegrøn/turkisblå, hvis det kan lade sig gøre?? der skal stå Magnus hvad kommer det til at koste?
Det kan godt lade sig gøre
Prisen vil være: 80 kr inkl. porto.
GitteC78 skriver: Det kan godt lade sig gøre Prisen vil være: 80 kr inkl. porto.
super den behøver ikke være præcis som den hvide, du finder bare på noget
skriver du en PB med konto nr osv?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128