Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Vil gerne købe en også Den skal se ud som akkurat billede nummer to
Vil gerne købe en også Den skal se ud som akkurat billede nummer to
Okay... Hvilket navn skal på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GitteC78 skriver: Okay... Hvilket navn skal på?
Ida, hehe
rikkeregnbue skriver: Ida, hehe
Sødt navn
Jeg bestiller varer hjem i denne uge, så den skulle gerne være færdig mellem jul og nytår. Håber det er ok.
GitteC78 skriver: Sødt navn Jeg bestiller varer hjem i denne uge, så den skulle gerne være færdig mellem jul og nytår. Håber det er ok.
Det er helt i orden Idamusen kommer også først til verdenen engang i Januar hehe
Jeg vil gerne købe en ligesom billede 1.. I lyserød og lilla og der skal stå Hailie på den..
hvad vil det komme til at koste og hvornår er den klar?
rikkeregnbue skriver: Det er helt i orden Idamusen kommer også først til verdenen engang i Januar hehe
Super, jeg skriver til dig, når den er færdig.
Og tillykke
GitteC78 skriver: Super, jeg skriver til dig, når den er færdig. Og tillykke
Det er bare super! Og mange tak
GitteC78 skriver: Jeg tror nu det vil se pænt ud. Jeg kan da prøve at lave en i morgen eller onsdag. Hvilket navn skal der på? Jeg har dog ikke bogstaverne da de skal bestilles.... Skal den laves som den hvide, lyserøde eller blå?
Jeg tror nu det vil se pænt ud. Jeg kan da prøve at lave en i morgen eller onsdag. Hvilket navn skal der på? Jeg har dog ikke bogstaverne da de skal bestilles....
Skal den laves som den hvide, lyserøde eller blå?
Gerne som den hvide Der skal forresten stå Helena!
GitteC78 skriver: Porto er 8 kr.
Porto er 8 kr.
Hailiesmom11 skriver: Jeg vil gerne købe en ligesom billede 1.. I lyserød og lilla og der skal stå Hailie på den.. hvad vil det komme til at koste og hvornår er den klar?
Det vil koste 78 kr inkl porto. Jeg vil bestille varer denne uge og forhåbentligt er de klar mellem jul og nytår.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128