Suttekæder med eller uden navn.... Bestil nu :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. februar 2012

GitteC78

Nina1988 skriver:

Hvor er de fine... vil gerne bestille to, som billede nummer to...
En som på billedet, og en omvendt hvis du forstar... med meget lilla og lidt pink :-)

Der skal stå Liva :-)

Jeg har skrevet dig op til 2 stk. Som skrevet på første side, bestiller jeg varer lørdag. Så midt i feb ca 14 dage skulle de gerne være færdige. Når de er lavet sender jeg en pb til dig med konto nr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

GitteC78

TrineMine86 skriver:

super den behøver ikke være præcis som den hvide, du finder bare på noget

skriver du en PB med konto nr osv?

Jeg laver kæden og når den er ved at være færdig sender jeg en pb med konto nr. Der vil gå ca 14 dage.

Anmeld

2. februar 2012

TrineMine86

GitteC78 skriver:

Jeg laver kæden og når den er ved at være færdig sender jeg en pb med konto nr. Der vil gå ca 14 dage.

super.. kom egentlig til at tænke på at den godt må ligne lidt billed 2 bare i drengeudgave i limegrøn/turkisblå og så bare uden hjerter

Anmeld

2. februar 2012

GitteC78

TrineMine86 skriver:

super.. kom egentlig til at tænke på at den godt må ligne lidt billed 2 bare i drengeudgave i limegrøn/turkisblå og så bare uden hjerter

Super. Det har jeg noteret

Anmeld

2. februar 2012

TrineMine86

GitteC78 skriver:

Super. Det har jeg noteret

super.. og for at være endnu mere besværlig, så vil jeg gerne bestille en mere til min niece

som billede 2, bare hvor den er i ren lilla farver, der skal stå Sofia, hvad bliver det i alt for de 2?

Anmeld

2. februar 2012

GitteC78

TrineMine86 skriver:

super.. og for at være endnu mere besværlig, så vil jeg gerne bestille en mere til min niece

som billede 2, bare hvor den er i ren lilla farver, der skal stå Sofia, hvad bliver det i alt for de 2?

Prisen vil være for 2 150 kr.

Jeg har lige skrevet til dem, hvor jeg køber materialer i dag vedr. de lilla perler. Jeg har alm. lilla perler, men mangler nogle som de pink med hvide pletter. Jeg håber at høre fra dem snarest om de har nogle eller får dem.

Skal den være med eller uden hjerte?

Anmeld

2. februar 2012

TrineMine86

GitteC78 skriver:

Jeg har lige skrevet til dem, hvor jeg køber materialer i dag vedr. de lilla perler. Jeg har alm. lilla perler, men mangler nogle som de pink med hvide pletter. Jeg håber at høre fra dem snarest om de har nogle eller får dem.

okai, ja det ville da være det pæneste at nogle havde prikker, men ellers er der ikke noget at gøre ved det, hvis de ikke kan fåes, så må du gerne blande lyserød og lilla (bare den stadig er mest lilla ) ja der må gerne være hjerter på, ligesom på billedet

Anmeld

2. februar 2012

GitteC78

GitteC78 skriver:

Jeg har skrevet dig op til 2 stk. Som skrevet på første side, bestiller jeg varer lørdag. Så midt i feb ca 14 dage skulle de gerne være færdige. Når de er lavet sender jeg en pb til dig med konto nr.

Jeg skal lige høre da jeg har 2 forskellige lyserøde. Skal det være den lyse eller mørke lyserød? Du kan se farverne på side 1.

Anmeld

2. februar 2012

GitteC78

TrineMine86 skriver:

okai, ja det ville da være det pæneste at nogle havde prikker, men ellers er der ikke noget at gøre ved det, hvis de ikke kan fåes, så må du gerne blande lyserød og lilla (bare den stadig er mest lilla ) ja der må gerne være hjerter på, ligesom på billedet

Jeg ser hvad de har og får dem lavet.

Anmeld

7. februar 2012

TrineMine86

GitteC78 skriver:

tænkte på om du også laver nogle der passer til MAM sutter? de har jo ikke hank, så der skal være sådan en lille gummi ring man kan sætte over "duppen" på sutten?

hvis du gør, så må du godt lave de to jeg har bestilt, så de kan bruges til mam suttter hvis du ikke kan, så er det også ok, men de bruger nemlig mest mam sutter, og så kom jeg i tanke om, om de suttekæder du laver kunne bruges til dem

vedhæfter lige et billede af hvordan den ring til mam sutter kunne se ud..   her kan du se hvad jeg mener med en ring til mam sutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.