:'( kæresten vil ikke have barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Camulla

merle2010 skriver:

det kan da ikke være bekendt

min kæreste ville heller ikke have barnet da jeg blev gravid

men jeg sagde til ham at jeg beholdte barnet ligemeget hvad, og så var det op til ham at bestemme sig om han ville blive eller skride

han tyggede på den 1 måneds tid og kom så og sagde at han blev hos os

jeg elsker min kæreste højt, men jeg elskede mit barn højere

hvis jeg blev gravid igen, ville han få samme valg igen, hvis han ikke ville have barnet..

vores datter er idag 17 mdr og vi elsker hende begge højere end alt andet.. jeg ville ALDRIG vælge et barn fra fordi faderen ønsker det.. ALDRIG..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

lulini

LilleLene skriver:

Tak for alle de fantastiske varme kram og svar i har kommet med

Jeg har sagt til han i dag, at han skal tage over til sin bedste kammerat og snakke tingene igennem med ham (hans kæreste og mig er blevet gravide sammentidig) så håber jeg det kan hjælpe
Har også sagt nu giver jeg ham 7½ til at tænke i, og hvis han stadig ingen faderfølelse har, når han ser det smukke barn, vi har lavet sammen, så er det i orden, men først DER, må han sige fra

I har nok ret med at han bare skal have noget tid at tænke i, han har levet et meget ungt liv, med voldsomme byture osv, så det er jo klart en omvæltning

Men igen tak til alle jer der har svaret, det varmer

PS Jeg skal ALDRIG have en abort

Anmeld

18. oktober 2011

MortilCilas

Åh en stor kramme til dig!
Jeg vil sige at du skal følge dit hjerte.
Og man kan sagtens tage uddannelse med barn, nok lidt mere besværligt, og man skal være mere målrettet, men sådan er det. Jeg skal selv igang med uddannelse til december, og jeg er alene mor til min søn

Anmeld

18. oktober 2011

maria_wlt

FruStolpe skriver:

Hold da op en tosse !! Ja undskyld, men en ting er da hvis han ikke vil være far.
Men man kan sgu ikke rende og skifte mening om sådan noget. Basta altså.

til dig. Jeg tror altså bare han har fået lidt kolde fødder...
Mærk godt efter og gør hvad du føler er det rigtige

Carina

Tænker det samme...

herfra... følg dit hjerte

Anmeld

18. oktober 2011

prik

LilleLene skriver:

overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad
men nu har han skiftet mening igen

ikke for a sige noget knap så pænt om din kæreste ! men jeg sys han er dybt urimelig ! han burde ikke gi dig en besked der hedder vi beholder det også skifte mening han burde ha holdt sin kæft indtil han var sikker ! jeg kan kun sige undskyld ordvalget !

og at jeg sys du skal gøre hva dit hjerte fortæller dig ! han skal nokm stå ved din side når først baby er der!

KÆMPE  til dig !

Anmeld

18. oktober 2011

chael

LilleLene skriver:

overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad
men nu har han skiftet mening igen

Undskyld mig, men så fanger bordet altså.

Man kan ikke først sige ja og så nej.

Det er altså ikke en eller anden ting man bare sådan lige kassere. Det er et levende væsen, som også er en del af ham.

Fair nok hvis han ikke ønsker det, men først at sige ja og så nej, det er sgu ærgeligt for ham.

For nu har du jo gået og troet at det var ok.

Nu kender jeg jo ikke jeres liv eller alder, men jeg syntes det er meget umodent at sige sådan som han har gjort.

Håber i finder ud af det!!

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.