:'( kæresten vil ikke have barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Lisbeth85

LilleLene skriver:

overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad
men nu har han skiftet mening igen

Ej, det er sgu ikke fair at vende sådan... det er jo psykisk hårdt for dig, som står med det store valg af beholde babyen eller abort. Nu må han sgu lige tage sig sammen!

Jeg aner ikke hvad jeg ville have gjort.... nok beholdt det, men det er ikke til at sige, når man pludselig står I det. Håber du bliver lykkelig med hvad end for en løsning, som du finder ud af, er den bedste for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

FruStolpe

LilleLene skriver:

overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad
men nu har han skiftet mening igen

Hold da op en tosse !! Ja undskyld, men en ting er da hvis han ikke vil være far.
Men man kan sgu ikke rende og skifte mening om sådan noget. Basta altså.

til dig. Jeg tror altså bare han har fået lidt kolde fødder...
Mærk godt efter og gør hvad du føler er det rigtige

Carina

Anmeld

17. oktober 2011

Rockertand

Du skal tænke dig rigtigt godt om - og så skal du gøre op med dig selv, om du kan klare det hele som alenemor; op- og nedture i graviditeten, følelsesmæssige udsving og ensomhedsfølelsen, når andre sidder som forventningsfulde par, fødslen og usikkerheden som ny mor uden aflastning i hjemmet, den overstrømmende kærlighed til dit barn, tab af veninder, had til ekskæresten, som ikke vil se barnet, at få en hverdag op at stå med alle glæder og sorger, se dit barns udvikling og ikke have nogen at dele det med, manglende energi til at tage en uddannelse de første par år.

Hvis du er indstillet og forberedt på rigtig mange af disse ting, så kan jeg ikke se, at det skulle hindre dig i at gennemføre graviditeten - og der er også rigtig mange positive ting forbundet med oplevelsen, men det er næppe noget, du behøver at forberede dig på, lad os håbe, at det ikke bliver nødvendigt for dig at overveje ovenstående. 

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Årh altså hvad er dog også det for noget bare sådan at vende!!

Måske vender han igen??

Forklar ham fordelene... Fortæl ham at din krop føler sig parat.. ellers ville du ikke være så ked af det..

Og SELVFØLGELIG kan du få en uddannelse når du er færdig... Jeg blev mor og jeg blev enlig, og jeg er snart færdiguddannet og der har aldrig været problemer..! Self skal det hele lige passe sammen med lektier og projekter og den slags, men kl 19 når drengen er kommet i seng, så er jeg på den... det bliver IKKE nemmere når jeg skal ud og have fuldtidsjob... tværtimod tror jeg tror studietiden er noget af det nemmeste! OG økonomien fejler altså heller ikke noget.

Hååber han snart skifter mening, så du slipper for alt det psykisk belastende du går igennem så øv med øv på..

Anmeld

17. oktober 2011

merle2010

det kan da ikke være bekendt

min kæreste ville heller ikke have barnet da jeg blev gravid

men jeg sagde til ham at jeg beholdte barnet ligemeget hvad, og så var det op til ham at bestemme sig om han ville blive eller skride

han tyggede på den 1 måneds tid og kom så og sagde at han blev hos os

jeg elsker min kæreste højt, men jeg elskede mit barn højere

hvis jeg blev gravid igen, ville han få samme valg igen, hvis han ikke ville have barnet..

vores datter er idag 17 mdr og vi elsker hende begge højere end alt andet.. jeg ville ALDRIG vælge et barn fra fordi faderen ønsker det.. ALDRIG..

Anmeld

17. oktober 2011

Camillee

LilleLene skriver:

Ja vi har vidst det i en uge nu, at jeg var gravid
og så i dag mente kæresten ikke længere vi skulle have vores baby... Han føler sig ikke klar og tror ikke jeg er klar, han tror ikke jeg får en uddannelse, hvis jeg får en baby  jeg har bare grædt og grædt og grædt siden kl 16.30

Jeg elsker min kæreste rigtig højt, og har ikke lyst til mit barn ingen far skal have
Men på den anden side kan jeg bare ikke få en abort  hjertet er jo begyndt at slå, det kan jeg sq da ikke slå ihjel

Jeg ved overhovedet ikke hvad pokker jeg skal gøre, jeg har faktisk aller mest bare lyst til at dø lige nu

Jeg kan desværre ikke råde dig men vil ikke smutte uden at give dig et knus

og så synes jeg det er rigtigt tarveligt sådan at skifte mening,
men som alle de andre siger så lyt til dit hjerte.

håber du finder den rigtigt løsning

Anmeld

18. oktober 2011

calvinharris

Da jeg først læste dit indlæg, vil jeg først skrive til dig at du skulle sige til ham, at han bare havde af at tage sig sammen i en gevaldig fart. Stå dog ved dit ansvar! men på den anden side er det også en kæmpe omvældtning og tager tid at vænne sig til. men jeg synes stadig at du skal slå hånden i bordet og fortælle ham at kommer til at gå glip af det største i hans liv! Det tog også mig lang tid at vænne mig til tanken om at skulle være far, og tror ikke det er gået op for mig endnu, men jeg har næsten grædt mere end min kæreste til de scanninger, vi har været til, og er begyndt at anbefale alle mine venner om at komme igang med at få børn, for jeg kan love at  det er det største jeg har oplevet indtil videre! venter nervøst på fødslen.

Men gør op med dig selv, om du vil have barnet, og sig til ham slapsvansen, at han kommer til at fortryde det!

Anmeld

18. oktober 2011

Darling<3

Da jeg først læste dit indlæg, vil jeg først skrive til dig at du skulle sige til ham, at han bare havde af at tage sig sammen i en gevaldig fart. Stå dog ved dit ansvar! men på den anden side er det også en kæmpe omvældtning og tager tid at vænne sig til. men jeg synes stadig at du skal slå hånden i bordet og fortælle ham at kommer til at gå glip af det største i hans liv! Det tog også mig lang tid at vænne mig til tanken om at skulle være far, og tror ikke det er gået op for mig endnu, men jeg har næsten grædt mere end min kæreste til de scanninger, vi har været til, og er begyndt at anbefale alle mine venner om at komme igang med at få børn, for jeg kan love at  det er det største jeg har oplevet indtil videre! venter nervøst på fødslen.

Men gør op med dig selv, om du vil have barnet, og sig til ham slapsvansen, at han kommer til at fortryde det!

Omg... Love it, love it - LOVE IT!!!!

Endelig en mand som forstår andre mænd, men også en mand som forstår hans kone!!

Anmeld

18. oktober 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Synes du skal lytte til dit hjerte og følge det. Tage ansvar for det lille barn, det kan godt være at han ikke vil det, men så skulle han sgu ha' beskyttet sig. Man ved sgu godt i en alder af 29 år at sex gennem længere tid uden beskyttelse kan medfører en graviditet.

Når der er blevet sagt A på den måden må man sgu også sige B.
Abort er ikke prævention, det er p-piller, kondomer med videre...

Men nemt nok, det er jo heller ikke ham der skal ligge krop til.

Og så en lille opsang til dig også. Du skulle ha' taget en snak med ham om hele denne mulige situation, da I stoppede med at beskytte jer, men stadig fjollede rundt. Din krop er også dit ansvar, så pas på den, beskyt den mod sådanne situationer, en abort kan komme til at følge dig resten af livet, og et barn kommer til det.

Håber I finder en løsning...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. oktober 2011

LilleLene

Tak for alle de fantastiske varme kram og svar i har kommet med

Jeg har sagt til han i dag, at han skal tage over til sin bedste kammerat og snakke tingene igennem med ham (hans kæreste og mig er blevet gravide sammentidig) så håber jeg det kan hjælpe
Har også sagt nu giver jeg ham 7½ til at tænke i, og hvis han stadig ingen faderfølelse har, når han ser det smukke barn, vi har lavet sammen, så er det i orden, men først DER, må han sige fra

I har nok ret med at han bare skal have noget tid at tænke i, han har levet et meget ungt liv, med voldsomme byture osv, så det er jo klart en omvæltning

Men igen tak til alle jer der har svaret, det varmer

PS Jeg skal ALDRIG have en abort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.