:'( kæresten vil ikke have barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.258 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

LilleLene

Ja vi har vidst det i en uge nu, at jeg var gravid
og så i dag mente kæresten ikke længere vi skulle have vores baby... Han føler sig ikke klar og tror ikke jeg er klar, han tror ikke jeg får en uddannelse, hvis jeg får en baby  jeg har bare grædt og grædt og grædt siden kl 16.30

Jeg elsker min kæreste rigtig højt, og har ikke lyst til mit barn ingen far skal have
Men på den anden side kan jeg bare ikke få en abort  hjertet er jo begyndt at slå, det kan jeg sq da ikke slå ihjel

Jeg ved overhovedet ikke hvad pokker jeg skal gøre, jeg har faktisk aller mest bare lyst til at dø lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Muffin_girl

LilleLene skriver:

og så i dag mente kæresten ikke længere vi skulle have vores baby... Han føler sig ikke klar og tror ikke jeg er klar, han tror ikke jeg får en uddannelse, hvis jeg får en baby  jeg har bare grædt og grædt og grædt siden kl 16.30

Jeg elsker min kæreste rigtig højt, og har ikke lyst til mit barn ingen far skal have
Men på den anden side kan jeg bare ikke få en abort  hjertet er jo begyndt at slå, det kan jeg sq da ikke slå ihjel

Jeg ved overhovedet ikke hvad pokker jeg skal gøre, jeg har faktisk aller mest bare lyst til at dø lige nu

Stakkels dig.. Kan ikke råde dig..

Men ville ikke smutte uden 

Anmeld

17. oktober 2011

lisesp83

Åhh nej da

Er baby planlagt?

Anmeld

17. oktober 2011

Krussedulle

LilleLene skriver:

Puha.. det er da noget af en besked at få.. Jeg tror at I måske lige skal sove på det, og så tage en god lang snak i morgen!! Vil da lige tilføje at både min mand og jeg er igang med udd, og jeg venter altså vores 3 barn så det er bestemt ikke umuligt at tage en udd med et barn..

Anmeld

17. oktober 2011

Dansker I Holland

LilleLene skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig, men ville ikke gå uden og give dig et kram

uanset hvad, så er det DIN beslutning da det er DIN krop som skal bære barnet og føde det. Så om du vælger og beholde den er HELT op til dig...Han skal nok blive klar.. Bare rolig.. Han er sikkert blevet nervøs og bange, men så snart han ser den lille, så tror jeg han skifter mening igen

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Stakkels dig, kan ikke råde dig - desværre ... men ville ikke smutte igen uden et  

Anmeld

17. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

til dig..
Kan ikk råde dig..

Anmeld

17. oktober 2011

dorthemus

Du skal mærke efter hvad der føles rigtigt i DIG!! Det er skide hårdt at din kæreste ikke vil alligevel, men hvad vil du og hvad er vigtigst for dig? Jeg læste engang at man ikke fortryder de børn man får, men de børn man ikke fik...giver det mening? Jeg er nok ikke en rette til at give råd for jeg har fået barn med donor fordi jeg ikke ville vente på om min kæreste blev klar til at få børn med mig. Og det har jeg ALDRIG fortrudt håber du finder en løsning OG tillykke med graviditeten

Anmeld

17. oktober 2011

Orkide86

Først et stort knus til dig..

Kan ikke råde dig.. Andet end du skal følge dit hjerte..

Anmeld

17. oktober 2011

LilleLene

lisesp83 skriver:

Åhh nej da

Er baby planlagt?

overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad
men nu har han skiftet mening igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.