Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi har vidst det i en uge nu, at jeg var gravidog så i dag mente kæresten ikke længere vi skulle have vores baby... Han føler sig ikke klar og tror ikke jeg er klar, han tror ikke jeg får en uddannelse, hvis jeg får en baby jeg har bare grædt og grædt og grædt siden kl 16.30 Jeg elsker min kæreste rigtig højt, og har ikke lyst til mit barn ingen far skal haveMen på den anden side kan jeg bare ikke få en abort hjertet er jo begyndt at slå, det kan jeg sq da ikke slå ihjel
Jeg ved overhovedet ikke hvad pokker jeg skal gøre, jeg har faktisk aller mest bare lyst til at dø lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Ja vi har vidst det i en uge nu, at jeg var gravidog så i dag mente kæresten ikke længere vi skulle have vores baby... Han føler sig ikke klar og tror ikke jeg er klar, han tror ikke jeg får en uddannelse, hvis jeg får en baby jeg har bare grædt og grædt og grædt siden kl 16.30 Jeg elsker min kæreste rigtig højt, og har ikke lyst til mit barn ingen far skal haveMen på den anden side kan jeg bare ikke få en abort hjertet er jo begyndt at slå, det kan jeg sq da ikke slå ihjel Jeg ved overhovedet ikke hvad pokker jeg skal gøre, jeg har faktisk aller mest bare lyst til at dø lige nu
Stakkels dig.. Kan ikke råde dig..
Men ville ikke smutte uden
Åhh nej da
Er baby planlagt?
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig, men ville ikke gå uden og give dig et kram
uanset hvad, så er det DIN beslutning da det er DIN krop som skal bære barnet og føde det. Så om du vælger og beholde den er HELT op til dig...Han skal nok blive klar.. Bare rolig.. Han er sikkert blevet nervøs og bange, men så snart han ser den lille, så tror jeg han skifter mening igen
Stakkels dig, kan ikke råde dig - desværre ... men ville ikke smutte igen uden et
Først et stort knus til dig..
Kan ikke råde dig.. Andet end du skal følge dit hjerte..
lisesp83 skriver: Åhh nej da Er baby planlagt?
overhovedet ikke og jeg vidste godt han ville have abort, så jeg var ked af det da jeg fortalte ham det, så gik der en halv, og han kom ind til mig, og sagde "vi gør det skat" og han var glad men nu har han skiftet mening igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128