Julepynt man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

B&J

MoarHvidovre skriver:

Man kan evt. lave perleplader med nisser, stjerner osv.

jaaaa det ville være sødt

taaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

B&J

M&M's Mor skriver:

Bla. jysk plejer at få en masse julepynt frem til næsten ingen penge og sidste år satte "vores" jysk det hele ned allerede dagen efter første søndag i advent så her kunne man sagtens nå at have det godt fremme...

Diverse supermarkeder plejer at have sådan små poser hvor man selv skal lime/sy fx små nisser sammen...er noget man jo kan lave sammen som familie...

det skal jeg bare se efter mange tak.. og ja de små pakker det skal jeg huske ihh mange tak

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

Mor til 2, snart 3 skriver:

IHh lige min boldgade.. ELSKER JUL  Og her snakker vi om Gertrud Sand gå hjem og vug.. vi har 5 flytte kasser og jeg er stolt

tiger har tit div jule kugler og alt mulig andet. det sammen med søsterne grene...

Elles penduro (staves) har alt mulig gør det selv man også kan lave med ungerne..

Ellers er der trylledej, en popcon kæde til juletræet.. (vi forsøger hvert år, men har endnu ikke fået lavet en der er lang nok hihihi)

Ellers er der jo div super markeder der har alt mellem himmel og jord...

JuBIII du er jo den helt store jule mor

ihh hvor spænde jeg skal virkelig på jagt ja jeg skal JUBII

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

Sørens skriver:

...Du kan også gå på loppemarked eller i Kirkens korshær og købe nogle gamle porcelænsfigurer og så en rød spraymaling i Silvan og så ellers gå igang!!! Jeg har gjort det samme bare med sort spray og glimmer til nytårs bordpynt sidste år!

super fedt ide ihh mange tak

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

Min kæreste og jeg købte det her træ til vores første jul som par (der boede vi også sammen)

det er så hyggeligt og vi har det oppe hver jul og så pynter jeg det med lidt glaskugler og snefnug

Jeg ved ikke om det virker lidt fesent ved siden af et juletræ men tilgengæld kan det stå hele december og hygge

nej det kan ikke erstattet et jule træt men hold op hvor er det et flot og hyggeligt træ hvor kan man dog købe sådan et

Anmeld

18. oktober 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

hov ja vi har også søsterne grene måske skulle man der ind og kigge 

vi fandt hvertfald noget sidste år.

Anmeld

18. oktober 2011

TbCp

Stod med samme "problem" forrige år. Jeg tog et smut i IKEA og fik en masse fin pynt til træet, til ingen penge!

Anmeld

18. oktober 2011

.....

B&J skriver:

Jamen vi bor til leje i et hus og har en stor trap sådan en nisse kan stå på med en lygte ej ja det kunne være såååå flot og ja sådan en 3-kantet en har min mor med lys i ja de er også flotte ej godt jeg har alle jer her inde

tak for en masse gode råd

Det lyder perfekt

Hehe så lidt

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

nej det kan ikke erstattet et jule træt men hold op hvor er det et flot og hyggeligt træ hvor kan man dog købe sådan et

jeg mener vi købte vores i Bilka man ka vist også få det i bauhaus og andre byggemarkeder. Vi købte det med flest grene og det er bare så hyggeligt sådan til de kolde vinteraftener

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

jeg mener vi købte vores i Bilka man ka vist også få det i bauhaus og andre byggemarkeder. Vi købte det med flest grene og det er bare så hyggeligt sådan til de kolde vinteraftener

ja du har helt ret det er super hyggeligt det må jeg da se om jeg kan finde så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.