Julepynt man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.141 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

B&J

Hej alle sammen...

i år skal vi holde jul her hjemme og det er første gang og vi har ikke rigtigt noget julepunt både til træet og huset...

så kom med alle mulige gode ideer måde dyrt billigt hjemme lavet osv... som man ikke kan undvære i sit hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

NinaNymannMadsen

kravlenisser, kræmmerhuse,flethjerter, julekugler, lyskæde til træet og girlander.

og en stjerne til træets top selvf.
hjerter og kræmmerhuse kan man jo lave selv det bare finde mønster til det og købe glanspapir.

Anmeld

17. oktober 2011

B&J

NNM skriver:

kravlenisser, kræmmerhuse,flethjerter, julekugler, lyskæde til træet og girlander.

og en stjerne til træets top selvf.
hjerter og kræmmerhuse kan man jo lave selv det bare finde mønster til det og købe glanspapir.

ihhh mange tak sikke en masse gode ting... ja godt jeg kan lave en list her inde

Anmeld

17. oktober 2011

foto på lærred

Nu kan det selvfølgelig ikke bruges til denne jul. Men når julen er overstået (mellem jul og nytår) eller lige sidste dag butikkerne har åbent, der er der næsten alle steder halv pris og nogle gange helt op til 70 procent på alle juleting. Her kan man gøre mange gode køb. hvis man vil have lidt men godt (det dyre slags) så kan man købe lidt hvert år så man efter nogle år har købt en masse lækkert.

Jeg har desværre ingen gode råd til hvad I kan gøre dette år, andet end måske Ikea eller lign (har ikke selv været der til juletid men har nogle veninder der køber juletræsting der ude)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og julekort

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

flettede stjerner til juletræet, måske små nisser??? holdere til lys, hvis der skal levende lys på træet... små trommer... vi har ikke guirlande på vores træ, men flagranke og "fehår"... eller det der lametta tror jeg det hedder...

vi skal også holde jul hjemme for første gang i år, men vi har så også haft juletræ de andre år, selv om vi har været ude af huset...

Anmeld

17. oktober 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ihhh mange tak sikke en masse gode ting... ja godt jeg kan lave en list her inde

Ja. Og ellers er det jo bare ud og kikke i butikkerne og se hvad de har og om det er til rimelige priser.
Vi købte største delen af vores julepynt i søstrene grene i horsens. Og lavede også nogen ting selv.

Anmeld

18. oktober 2011

BabyMus

B&J skriver:

Hej alle sammen...

i år skal vi holde jul her hjemme og det er første gang og vi har ikke rigtigt noget julepunt både til træet og huset...

så kom med alle mulige gode ideer måde dyrt billigt hjemme lavet osv... som man ikke kan undvære i sit hjem

Jeg synes det er så hyggeligt med lyskæder. Altså ikke kun på træet, men sådan rundt omkring hvor der nu lige er plads og et stik. Ellers er der flere andre af sådan nogle lys-ting til at stå eller hænge i f.eks. vinduer. Det synes jeg personligt er hyggeligt, men man kan sikkert godt undvære det, men jeg kan ikke. (:

Anmeld

18. oktober 2011

L.J.L

B&J skriver:

Hej alle sammen...

Herhjemme har vi aldrig gjort det helt store ud af julepynt, men i år skal det være, da vores søn er stor nok til at forstå det

Vi køber et lille juletræ og pynter med julekugler og så laver vi noget pynt af trylledej og maler det og hænger op. Her kan vores søn også være med.

masser af stearinlys er jo indbegrebet af julehygge, og i år skal vi også have en nisselandsby, det er sjovt for Lauritz.

Anmeld

18. oktober 2011

.....

Sådan en trekantet julestage i vinduet..som har lys på, som du tænder nede ved stik kontakten..uuh kan ikke huske hvad den hedder . Men man skal stille den i vinduet, den er trekantet og kan ofte fås i rød eller hvid.

Hvis i har hus, så skal i da også købe en nisse der holder en lanterne som står udenfor jeres dør, hvor der er et fyrfadslys i lanternen . Sidste år sneede og blæste det dog så meget, at vores nisse væltede og gik i stykker og blev dækket med sne

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man kan evt. lave perleplader med nisser, stjerner osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.